Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Hei Jeg har lest endel av innleggene dine her på dinbaby og jeg må få si at du har en sånn koslig dialekt!!! Mye bra svar kommer du med og:)
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 eg er også med i Ranveig sin fanklubb:)
Ranveig R Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 ) Koselig å høyre! Dialekta er frå Sotra utanfor Bergen. Og så synest eg det er kjekt å kunne hjelpe andre når dei har problem med noko som eg veit noko om. Takk for ros )
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #7 Skrevet 1. juli 2006 Melder meg også inn i fanklubben! Det er så utrolig fint å få seriøse og positive svar når man lurer litt eller er litt fortvilet over problemer spedbarnstilværelsen kan by på. Heia Ranveig og alle dere andre som er seriøse og positive
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #9 Skrevet 1. juli 2006 Men du Ranveig, du skriv jo ikkje akkurat so du snakka! Du skriv vel meir nynorsk? Har ikkje sett at du skriv f.eks øs, støvo, høve osv Da e jo da so e ekte sotradialekt..........
Ranveig R Skrevet 2. juli 2006 #10 Skrevet 2. juli 2006 Nei, eg er ikkje ammehjelpar. Kunne for så vidt tenkt meg å bli det, men føler ikkje eg har overskudd nett no. Du er ammehjelpar, er du ikkje?
Ranveig R Skrevet 2. juli 2006 #11 Skrevet 2. juli 2006 ) Nei, skriftmålet og talemålet mitt er ikkje identisk, det er det vel knapt for nokon... Eg har for øvrig aldri sagt "øs" (er gjerne ikkje gamal nok?), men høve og støvo seier eg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå