Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Tenker å droppe lammeskinnet nå, vesla blir klam i varmen. Men hva skal jeg ha under henne da? Synes liksom jeg bør ha noe annet enn den lille "madrassen" som følger med bagen, hva hvis hun lekker, gulper veldig el.l? Finnes det laken til slike vogner? Hva bruker dere andre??? Uvitende førstegangsmamma
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Får du kjøpt laken til den lille madrassen (og isåfall hvor??), eller bretter du laken som egentlig hører til "vanlig" sprinkelseng??? Veldig uvitende førstegangsmamma
palia Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 får kjøpt sånne små laken som passer til bagen de fleste plasser tror eg, har ihvertfall noen veldig greier små jersey laken på princess. har på kid og ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Sparkjøp har laken i mindre størrelser. (Om det er fare for kjedelege uhell finnes det også "tisselaken" i ulike størrelser der).
Halloween-mamma Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Hadde lammeskinn i bagen på varme dager jeg. Men måtte kle av gutten ganske mye, på de varmeste dagene her tidligere i vår så hadde han på seg kun body i ull/silke og et helseteppe over. Han er en sånn som blir lett varm, men han hadde det veldig behagelig da. Bruker enda ull på gutten fordi han blir så fort klam med bomullstøy innerst. Fordelen med lammeskinn på varme dager er at det trekker fuktighet bort i stedet for at babyen blir klam. Men det forutsetter at man ikke dekker til lammeskinnet med teppe eller dyne som hindrer luften å slippe til.
Raffna Skrevet 1. juli 2006 #8 Skrevet 1. juli 2006 Her har vi droppa lammeskinnet for lenge siden. Har lite laken til madrassen i vogna (vanlig, ikke tisse - blir så klamt), og så legger jeg et brettet helseteppe i bunnen, som trekker ut overflødig varme fra kroppen. Funker kjempebra! Han er 4 mnd og har ennå ikke hatt noe lekke-uhell i vogna, men heldigvis kan madrassen vaskes i maskin om så skulle skje...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #9 Skrevet 1. juli 2006 Så du har madrassen først, så helseteppe og så laken? Eller madrass, laken og så helseteppe??
Gjest Skrevet 1. juli 2006 #10 Skrevet 1. juli 2006 Har kun et sengetrekk på madrassen. Bretter det bare sammen så det får plass i bagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå