prinsessetamtam Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Gutten min er 16 måneder, og hadde etterhvert "normale" døgnrytmer og sov hele natten fram til han var 13-14 måneder.Siden da har han våknet 1-4 ganger om natta, gjerne illsint.Han tar litt vann, men er for sur til å trøstes/koses med. Har sjekket for allergier,virker ikke ikke som han har noen fysiske plager,men fikk allergimedisin av fastlegen for å få han til å sove dypere. Dette hjalp litt,men problemet kom tilbake.Noen som har råd?
Gjest -lilly- Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Har du prøvd å få en healer til å komme. Gjerne en som kan sjekke huset for vannårer. Sønnen vår sov dårlig en periode, og vi kontaktet en dame som driver med slikt. Fikk da beskjed om at det gikk en "linje" rett over der som senga hans stod. Vi flytta senga over på den andre veggen. Og etter det sov han mye bedre. Hun healet han også siden han var litt syk. Og han ble helt frisk. Jeg trodde aldri på slikt tidligere, men etter å ha sett forandringene, så tror jeg absolutt ikke at healing er noe tull. Og vannårer er det jo ofte i mange hus (det er jo ikke noe overtro). Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå