Camomilla73 Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Jeg skal... Det er vel ganske vanlig nå for tiden, eller?
Dubbe Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Det begynner å bli mer og mer vanlig. Jeg skal holde, syntes d er så superkoselig om bruden også holder tale!!!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 Jeg skal... Men er super dårlig skribent.. Noen som vet om et sted man kan lese litt om tale-tips osv?? Har sett steder som kan lage hele talen, men det vil jeg ikke!
jente,jente, ? Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 nei, jeg er absolutt ingen taler, men vi likevel ha noen ord til min kommende mann, så det blir sang fra meg.. Den er snart klar
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 Jeg sang til min mann, det var veldig populært!
Dubbe Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 For å si det slik, jeg er ikke akkurat noen sanger jeg da..hehe, tror jeg skulle ha gått i sangskole til Olga Marie- hehehe Anyway, er koselig uansett, om man holder tale, synger, eller bare sier "Takk"- det er jo VÅR dag uansett
Mamsen med 2 Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 Jeg holdt tale for mannen min ifjor, og den var en god blanding av humor og lett i begynnelsen og alvor og fremtidsvyer mot slutten. (Jeg gråt selv litt også!! Litt Flaut, men det bare kom...mange følelser i sving ved en slik anledning!!) På forhånd hadde jeg levert den til gjennomlesing av 2 venninner, som kom med sin ærlige mening. De likte den godt og hadde ett par kommentarer som jeg rettet opp!! Og da hadde jeg god selvtillit når jeg stod der at denne er god nok! Mannen min syns den var perfekt. Og han har ærlig fortjent hvert ord i talen. )
Mamman til Georg :) Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Det skal jeg... Synes det er litt hyggelig å få si noen ord........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå