Gå til innhold

Skal dere holde tale jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal... Det er vel ganske vanlig nå for tiden, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det begynner å bli mer og mer vanlig. Jeg skal holde, syntes d er så superkoselig om bruden også holder tale!!!

Skrevet

Jeg skal... Men er super dårlig skribent.. Noen som vet om et sted man kan lese litt om tale-tips osv?? Har sett steder som kan lage hele talen, men det vil jeg ikke!

Skrevet

nei, jeg er absolutt ingen taler, men vi likevel ha noen ord til min kommende mann, så det blir sang fra meg.. Den er snart klar :)

Skrevet

Jeg sang til min mann, det var veldig populært!

Skrevet

For å si det slik, jeg er ikke akkurat noen sanger jeg da..hehe, tror jeg skulle ha gått i sangskole til Olga Marie- hehehe :)

Anyway, er koselig uansett, om man holder tale, synger, eller bare sier "Takk"- det er jo VÅR dag uansett :D

Skrevet

Jeg holdt tale for mannen min ifjor, og den var en god blanding av humor og lett i begynnelsen og alvor og fremtidsvyer mot slutten. (Jeg gråt selv litt også!! Litt Flaut, men det bare kom...mange følelser i sving ved en slik anledning!!)

På forhånd hadde jeg levert den til gjennomlesing av 2 venninner, som kom med sin ærlige mening. De likte den godt og hadde ett par kommentarer som jeg rettet opp!!

Og da hadde jeg god selvtillit når jeg stod der at denne er god nok!

Mannen min syns den var perfekt. Og han har ærlig fortjent hvert ord i talen. :))

Skrevet

Det skal jeg... Synes det er litt hyggelig å få si noen ord........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...