Gå til innhold

lilly?


thats me

Anbefalte innlegg

hva synes dere om det navnet? selv er jeg ikke helt sikker, selv om det nok blir navnet hvis jeg får ei datter. I familien min er det oppgjenkalling, (alle har blitt oppkalt), bortsett fra min kjære betemor Lilly, som er den siste jeg har igjen av mine besteforeldre, og som har gjennomgått mye motgang i sitt liv, og virkelig fortjener et kompliment ( er dobbel enke, ene sønnen og familien hans har "svartelistet" henne + +) .

 

Og et eventuelt mellomnavn...? synes selv at Lilly Ella er fint, men blir litt krøll på tunga når man skal si det kanskje ? =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lilly er et helt ok navn, ikke superfint, men helt greit. Har sett flere her som tenker på det navnet.

 

Jeg likte ikke Lilly Ella, - det ble altfor mange L'er der... litt krøll på tunga som du sier. Heller Lilly Eline for eksempel, bare èn L mindre, men allikevel myyye letter navn. Eller Lilly Elise/Elisa, Lilly Eilin.

 

Skal også sies at jeg ikke liker Ella i det hele tatt da... :oS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Lilly er et nydelig navn!!!

Lilly Ella blir krøll på tunga ja. Syns forslagene over her var fine.

 

Lilly Elin går også bra. Da bli trykket på i-en. Eller Lilly Iren, Lilly Mari, Lilly Kristin. (tykket på siste ledd).

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly er et nydelig navn, bra valg! Og i tillegg gjør du nok bestemor veldig stolt : )

 

Lilly Ella er ikke så lett å uttale nei. Hva med:

 

Lilly Anne

Lilly Hanna

Lilly Ma

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en bestemor som heter Lilly :)

 

syntes det er litt gammeldags men utrolig fint..

 

Lilly Madeleine heter hun da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bry deg om hva som er "gammeldags" og ikke. Oppkalling er en fin tradisjon, og Lilly er ikke noe ekstremt gammeldags navn. Jeg syns Elias er et gammelmanns-navn, men gjett hva som er på topp 10 lista?

Smaken er som baken, og det er ditt barn du skal gi navn til. Så ikke bry deg så mye om hva andre måtte tenke og føle.

 

Lykke til med valget! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...