Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 kan det kalles skikkelig mens når det bare kommer brunt utflod? går på cerazette p-piller og er på 2 brettet... er dette vanlig? lurer litt på om jeg er graid for glemte den ene pilla på både første og dette brettet og den på første brettet gikk det over 36 timer... off... kan ikke være gravid nå...
winneboo Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Vis det kan roe deg ned så har jeg også det sånn. Mensen er vekk etter et par mnd bruk av cerazette ende jeg hadde mensen i 2-3mnd før jeg begynte på de å hadde den også 2mnd etter jeg begynte på den. Men nå er mensen vekk. Jeg har ikke glemt en eneste en pille så jeg kan ikke være gravid. Men har blitt gravid av å glemme en enslig pille så jeg litt bekymret selv. Men om man tar de helt riktig så skal de vel være 100% sikre. Har ikke spydd eller hatt diare eller noe. Har også hatt sånn utflod å håpa det har vært mensen. Men ta en test du så slipper du å bekymre deg
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Tok en pille en dag for sent en gang jeg, og da ble jeg gravid! Og da blødde jeg veldig mye de ukene fram til jeg oppdaget at jeg var gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå