Gå til innhold

Det burde vært en ADVARSEL....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...på Dr.Brown-flaskene om at de ikke kan kokes!!!! Hallo!! Det er jo nesten som at du kjøper en ny bomulls-genser, også oppdager du noen uker senere at den ikke kan vaskes i maskin!!! "Alle" får jo beskjed om å koke flasker, smokker osv de første tre månedene (hvertfall sånn ca), så da er det jo passe bak mål at disse flaskene ikke kan kokes.

Det var alt jeg hadde på hjertet idag. Takk for oppmerksomheten!!

PS! Selv om småen tar Dr.Browns "bedre" enn avent, vurderer jeg sterkt å gå over til avent, da hele avent-"systemet" er mye bedre, syns jeg.... (nå er jeg ferdig - loooover :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Du får gå over til Avent :D Jeg er iallefall veldig fornøyd med den serien.... Kan til og med kokes!! ;)

Skrevet

jeg har da kokt de!!

brukte de i 3mnd og da kokte jeg de en gang om dagen....

eneste er at de kanksje er blitt litt mer "blass" i fargen og målet....

Skrevet

Jeg synes også at Avent er veldig bra:)

Jeg koker ikke så ofte flaskene heller.. Sønnen på 5mnd skal jo smake på alt han får tak i, så holder det vel at jeg vasker og skylle tåteflaskene i varmt vann.

Skrevet

hei

gutten min tar ikke avent .

men vi bruker mam flaskene som bunnen blir skrudd av og på etter hver vask, luften kommer også ut i bunnen når han drikker.

smokken på flaskene er ikke runde men mer avlange og det syns han er topp.

annbefaler virkelig disse flaskene.

jeg har 11 avent flasker som vi brukte før jeg oppdaget disse flaskene og etter å ha prøvd de et par ganger merket vi mondre luft og småtten nekter å ta avent..

Skrevet

Jeg bruker dr.brown....

Har kokt den 1 gang om dagen i 5 mnd......de er like fine.

Skrevet

Jeg koker de jeg..

Hvorfor kan de ikke kokes?

Skrevet

Har mange Dr. Brown flasker, steriliserer de i mikroen uten problem, og noen av mine er fra eldste-snuppa som nå er 2 år... Funker fortsatt like bra!!

Hvorfor skal de ikke kokes??

Skrevet

Bruker avent sine.. Helt super... Gutten min liker ikke mam sine...

Skrevet

Jeg har også kokt min flaske.. hvorfor skal de ikke kokes? Godt jeg kun har en av de og resten avent!

Skrevet

Jeg kokte mine dr. Brown hver dag i over ett år sist jeg hadde flaskebarn. De var like fine. Har kokt dem flere ganger nå også, og det går like bra!!

Skrevet

? Jeg har brukt de på begge ungene mine, og de kan fint kokes. Men er enig i at de er litt dumme, for husker med sønnen min på tre år at de hadde en tendens til å lekke.... men har ikke merket det denne gangen.

Skrevet

Jeg har en "eld-gammel" DrB-flaske etter svigerinna mi (den er 6 år gammel, har bare bytta ut smokken) og den er like fin, selv om det er kokt 1000 ganger. De nye flaskene jeg har kjøpt falmer teksten på!! Er det ikke flott??!?!?!

Skrevet

jeg har også dr.browns flasker, aldri hatt noe problem med og koke dem eller dela til den jeg heller.. eneste er at smokka blir litt grå, med det gjør det jo med andre flaske smokker å...

har både dr.browns flasker av gamle plastikken, og den nye som er bispenol fri.. går helt greit og koke uansett hvem av dem der er....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...