Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Noen som vil dele sine private sex-leker med oss andre....kanskje vi får noen nye tips!! Selv skal jeg smøre meg m deilig olje nå og legge meg i badekaret..resten kan dere tenke dere selv....mmmm
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Mmmmm.... fikk vel en anelse lyst på et bad nå.. . ;op Ja, gjerne del med oss andre. Må vel komme med et par tips jeg og snart da, hehe M
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Dytter denne opp - og kan jo fortelle kort hva jeg gjør. Synes det er herlig å smøre meg inn med olje, gjerne babyolje - god og myk. Liker også å se på meg selv i speilet, nyte synes av hvordan saftene mine strømmer ut av meg desto kåtere jeg blir. Suger litt på brystvortene mine... mmm.. herlig. Ellers er badekar/dusj veldig pirrende. Bruker kun fingrene, ingen leketøy. Har lyst til å gå til anskaffelse, vet ikke hva slags..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Dette fikk jeg lyst til nå også....Kose meg litt før mannen kommer hjem fra jobb.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #5 Skrevet 14. juli 2006 Jobber sent han da? godt med litt kos på kvelden og ;p Og ikke dumt å smøre seg inn med olje å ligge å ta på seg, tenke på deilige ting, pirre seg og bli skikkelig kåt.. Og la dildoen gjøre en god jobb ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå