Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 På armene sine.. Jeg har smørt henne flere ganger i dag, faktisk med solfaktor 20 for barn, men alikevel er hun blitt brent ( Er det farlig? Hva kan jeg gjøre? Jeg har ikke Aloe Vera i hus ( Har smurt med fuktighetskrem da.. Er det noe annet jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Kjølige kluter kanskje? Forøvrig viktig å huske på (noe jeg er rimelig sikker på at du gjør fra nå av) at så små barn ikke skal være ute i sola lenge, solkrem eller ei...de kan faktisk ikke sitte ute i sola en time, som oss voksne med voksen hud kan. Kom forøvrig på en annen ting som kjøler; agurk!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Solfaktor 20 er vel ikke bra nok... Block er vel tingen!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Gjort er gjort. Hvis hun ikke er plaget trenger du vel ikke styre for mye med armene hennes. Tror ikke hun er den første som får for mye sol, men heldigvis vet vi i dag at det er uheldig med direkte sol på babykropper og svært uheldig å GJENTATTE ganger være solbrent som barn. Det går nok greit skal du se!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Ikke bekymre deg dersom hun ikke har plager, Bruk sunbloc neste gang. Og selv om vi så klart skal beskytte barna må vi ikkevli hysteriske, det vokser opp unger på steder som har langt mer sol enn oss........Florida, hawaii, LA, Der er det jo sol uansett, Ta dine forhåndsregler, men bli ikke hysterisk.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 kjøp og smør på Xylocain.......
marlamamma´n til Jørgen Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 youghurt naturell kan lindre litt
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 Vet man får kjøpt noe sånn avkjølende gel på apoteket..... Rekker vel kanskje ikke det nå, men i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå