Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Hvor ofte koker dere smokken? Før første gangs bruk, er det noe man bør ta hensyn til? Vaskes og kokes den slik som tuttene på flasker?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Koker smokkene hver dag og kaster de etter 1 mnd. Koker de som vanlig og klemmer ut vannet
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 bruker bare å dampe smokkene lett.. tåler ikke like mye koking som flasketutene selv om det står det på pakningene.. blir fort ruglete og går i oppløsning hvis en koker de for ofte og for hardt..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 De skal tåle koking hver dag, jeg koker hver dag og har aldri sett at de har blitt rugla eller ødelagte av det
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 jeg koker de kun første gang....skyller de i opptil flere ganger per dag... men da tulla var mindre..par mnd...kokte jeg dem sammens med flaskene hver kveld.... men nå er jenta mi 7mnd..litt bakterier må hun bli vant med...
DenherJenta Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 står på mam smukkene mine at de kun skal kokes første gang... så jeg skyller det bare i kokt vann etter det...
Medium fikk guttebass Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Koker før de tas i bruk første gangen, så skyller jeg de i kaldt vann ellers. )
Kosemaisen :-) Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 Koker de fem minutt før førstegangsbruk og ellers ved behov. Om de ligger og flyter i grind,vogn,seng så skyller jeg dem bare.Men om han mister en på marka eller på gangen der vi tør med sko på koker jeg dem...
Ranveig R Skrevet 30. juni 2006 #9 Skrevet 30. juni 2006 Eg kokar smokkane når dei er nye, og skyller av dei ellers. Fram til småen var ca eit halvt år kokte eg dei innimellom, men langt frå kvar dag. Ser ikkje poenget med å koke smokken når han sit på bakken og et grus liksom... Vi byttar ut smokken ein gong i månaden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå