Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Hva er det? Ca 1 cm lange og veldig tynne...
MintCondition Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Hehe, tenkte jeg også å spørre om Sånn så det ut her i huset da lilletull hadde fått banan ihvertfall..
Süsse Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Det er meg da ( har et par innlegg paa Skravle...) Har smakt saa vidt - blir det saann da ja? Bare de förste gangene eller? Tyder det paa at det ikke var saa bra for magen? Han suttet 3 ganger pa fingeren min med banan paa.
Kakeåndsen Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Babyene får "mark" i avføringen av banan. Sånn er det bare... Helsesøster advarte meg før første gang jeg skulle gi vesla det. Hun får det fortsatt etter å ha spist banan og hun er 7,5 mnd nå.
Süsse Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Ok, takk for svar - da er det oppklart! Hva tror du om det legen her sier om frukt o.l? (innleggene mine paa Skravle). Blir litt oppgitt jeg... Blir jo lite hyggelig paa kontrollene til den legen hvis vi virkelig er "uenige"...
MintCondition Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Jeg syns det virker rart å skulle KOKE all frukt til barnet er 8 mnd...én ting er nå pærer og epler og slikt, som ofte bør kokes for å få de myke nok til å moses, men banan og avocado f.eks? Tror jeg hadde droppet og fortelle legen om mine eksperimenter med "rå" banan og slikt jeg ;-)
Kakeåndsen Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 Nå får vesla mest ferdig kjøpt fruktpurrè, men jeg har ikke kokt noen frukt når hun har fått smaksprøver av meg. Tror du trygt kan gi det jeg, men ikke fortelle legen om det:-)
Süsse Skrevet 30. juni 2006 #9 Skrevet 30. juni 2006 Hehe, men naa vet han om det siden samboeren sa det da han var der med bleien da... Sist sa jeg at jeg hadde lyst til aa begynne med gröt, siden han spiser hver 2-3, time, 2 ganger om natta og ser saa veldig paa oss naar vi spiser. Han sa bare vent. Naa har han spist gröt siden den dagen vi var der da Blir vel ikke godt mottatt paa neste kontroll nei!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #10 Skrevet 30. juni 2006 "mark" i avføringen? Har sett dei trådane, men er det mark?
Süsse Skrevet 30. juni 2006 #11 Skrevet 30. juni 2006 Hm, legen sa at det ikke var mark. Men han sa ikke at det kom fra banan heller da saa. Det fikk jeg svar paa her inne.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #12 Skrevet 30. juni 2006 Neinei, det _er_ ikke mark, men det blir sånne lange tråder som kan se ut som det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå