Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...i tillegg til leverpostei. Gutten er 6 mnd. Selv er jeg nemlig mest glad i nugatti og det får ikke han. Ja, verden er urettferdig noen ganger ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skinkeost, sånn på tube:)

Skrevet

Hva med Litago prim, den er det vel også jern i.

Skrevet

har gitt henne hvitost,

brunost

prim

leverpostei

skinke/bacon ost

banan.

Ikke for å være moralistisk, men kanskje det er en ide å begynne å spise andre pålegg enn nugatti før sønnen din blir så stor at han sjønner hva du har på, og gjerne vil ha det han og.

Hos oss har vi den regelen at nugatti er kun i helger eller ved spesielle anledninger. Men vi har jo barn på 5 og 6 år i tillegg til lillemor.

Skrevet

Hi-Hi... Ja, må skjerpe meg litt. Spiser andre ting også da, men trengte tips til pålegg som ikke er meieriprodukt! Samt at han ikke skal kunne pelle det av.

Skrevet

Kva med å bruke fruktmos som syltetøy? Er ikkje så søtt som vanleg syltetøy. Ellers blir all smøreost godt mottatt her. Har kjøpt laks/majones på tube i dag for å eksperimentere. Og så er det mange små som er glade i makrell i tomat (men vér litt forsiktig med fisk om det er fiskeallergi i familien).

Skrevet

De skal jo egentlig ikke ha ost(melkeprodukter)så tidlig da.Jeg gir levepostei,koker eplemos m/kanel,smører på banan og avocado.Makrell i tomat går an.Kyllingpostei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...