puttelutte Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 ...i tillegg til leverpostei. Gutten er 6 mnd. Selv er jeg nemlig mest glad i nugatti og det får ikke han. Ja, verden er urettferdig noen ganger ;-)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 skinkeost, sånn på tube:)
Mamma til gutt 05 Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Hva med Litago prim, den er det vel også jern i.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 har gitt henne hvitost, brunost prim leverpostei skinke/bacon ost banan. Ikke for å være moralistisk, men kanskje det er en ide å begynne å spise andre pålegg enn nugatti før sønnen din blir så stor at han sjønner hva du har på, og gjerne vil ha det han og. Hos oss har vi den regelen at nugatti er kun i helger eller ved spesielle anledninger. Men vi har jo barn på 5 og 6 år i tillegg til lillemor.
puttelutte Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2006 Hi-Hi... Ja, må skjerpe meg litt. Spiser andre ting også da, men trengte tips til pålegg som ikke er meieriprodukt! Samt at han ikke skal kunne pelle det av.
Ranveig R Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Kva med å bruke fruktmos som syltetøy? Er ikkje så søtt som vanleg syltetøy. Ellers blir all smøreost godt mottatt her. Har kjøpt laks/majones på tube i dag for å eksperimentere. Og så er det mange små som er glade i makrell i tomat (men vér litt forsiktig med fisk om det er fiskeallergi i familien).
~**nuttis**~ Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 De skal jo egentlig ikke ha ost(melkeprodukter)så tidlig da.Jeg gir levepostei,koker eplemos m/kanel,smører på banan og avocado.Makrell i tomat går an.Kyllingpostei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå