Gå til innhold

På Nøtterøy ultralydinstitutt ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha med seg DVD selv eller får man det der?

Hvor mange bilder kan jeg forvente å få og er det sort-hvitt bilder eller farge bilder?

 

Takk for svar:)

 

Har nettopp bestilt time der 20 juli kl.11.00, men glemte jo seff å spørre om disse tingene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he.. lurer jeg også . og jeg har time 21 juli;)

Skrevet

Så moro:)

 

Men tror du det er litt tidlig av meg å dra på 3D ul når jeg da er 23+3 (24 uke) på vei?

 

Er den eneste uken som passer for meg, de har jo stengt i noen uker også... Vi bor jo et stykke unna så det er jo ikke bare å stikke innom liksom..

Skrevet

Jeg skal til Nøtterøy den 19. Juli kl. 12, gleder meg masse. Etter det jeg har skjønt så trenger man ikke å ta med DVD fordi det følger med i prisen + at man visstnok skal få med seg masse bilder..

Skrevet

Jeg tror også jeg vil prøve å bestille meg en time der etter sommerferien om alt går bra. Jeg vil da være i uke 29.

 

Skrevet

Tror de anbelfaler mellom uke 24 og 30 så det skal sikkert gå bra;)

jeg vil være i uke 29 ,vi må kjøre litt vi og;)

Skrevet

Hei du som skal i uke 23+. Jeg har hørt fra andre som har tatt 3D at det er bedre å ta det litt senere da babyen har utviklet seg litt mer. Vi har vel kommet omtrent like langt (jeg er 22+3 nå), og jeg har bestilt time der 16. august. Er da uke 29. De åpner visst igjen etter ferie den uken.

Skrevet

Hei!

Du trenger ikke å ha med dvd! Du får det av dem, fra hele undersøkelsen og cirka 8 bilder! Det fikk i hvertfall jeg!

De er kjempe hyggelige der og de tar seg god tid!

 

Tror jeg fikk 2-3 3d bilder også! Kjempe fine:)

Kos deg masse på undersøkelsen, den er verdt pengene!!!

Skrevet

Hallo!

Har dere telefonnummeret dit eller evt internetadr? Er det langt å kjøre fra Oslo?

Skrevet

Telefonnr dit er 33407583, Adressen er Danholmen 1, Tønsberg. Tar ca 1 1/2 time å reise fra Oslo. Du finner dem også på gulesider.no. Nøtterøy ultralydinstitutt.

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...