¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Må man ha med seg DVD selv eller får man det der? Hvor mange bilder kan jeg forvente å få og er det sort-hvitt bilder eller farge bilder? Takk for svar:) Har nettopp bestilt time der 20 juli kl.11.00, men glemte jo seff å spørre om disse tingene:)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 he he.. lurer jeg også . og jeg har time 21 juli;)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2006 Så moro:) Men tror du det er litt tidlig av meg å dra på 3D ul når jeg da er 23+3 (24 uke) på vei? Er den eneste uken som passer for meg, de har jo stengt i noen uker også... Vi bor jo et stykke unna så det er jo ikke bare å stikke innom liksom..
mor88venternr3 Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Jeg skal til Nøtterøy den 19. Juli kl. 12, gleder meg masse. Etter det jeg har skjønt så trenger man ikke å ta med DVD fordi det følger med i prisen + at man visstnok skal få med seg masse bilder..
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Jeg tror også jeg vil prøve å bestille meg en time der etter sommerferien om alt går bra. Jeg vil da være i uke 29.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Tror de anbelfaler mellom uke 24 og 30 så det skal sikkert gå bra;) jeg vil være i uke 29 ,vi må kjøre litt vi og;)
Gravid med nr. 3 Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Hei du som skal i uke 23+. Jeg har hørt fra andre som har tatt 3D at det er bedre å ta det litt senere da babyen har utviklet seg litt mer. Vi har vel kommet omtrent like langt (jeg er 22+3 nå), og jeg har bestilt time der 16. august. Er da uke 29. De åpner visst igjen etter ferie den uken.
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 Hei! Du trenger ikke å ha med dvd! Du får det av dem, fra hele undersøkelsen og cirka 8 bilder! Det fikk i hvertfall jeg! De er kjempe hyggelige der og de tar seg god tid! Tror jeg fikk 2-3 3d bilder også! Kjempe fine:) Kos deg masse på undersøkelsen, den er verdt pengene!!!
LilleStjerne Skrevet 30. juni 2006 #9 Skrevet 30. juni 2006 Hallo! Har dere telefonnummeret dit eller evt internetadr? Er det langt å kjøre fra Oslo?
Gravid med nr. 3 Skrevet 30. juni 2006 #10 Skrevet 30. juni 2006 Telefonnr dit er 33407583, Adressen er Danholmen 1, Tønsberg. Tar ca 1 1/2 time å reise fra Oslo. Du finner dem også på gulesider.no. Nøtterøy ultralydinstitutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå