Gå til innhold

Hvorfor er noen anonyme her på dette forumet?


barbafru

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er en uting på et forum som dette, hvor vi skal hjelpe og støtte hverandre.

Jeg finner det støtende på en måte at noen ytrer meninger om valg og sorg uten å ha opplevet det selv, og atpåtil ikke vil hvise hvem de er. Da er det

vel ikke noe støtte i det?

Jeg ønsker ikke å lage bråk her, men jeg vil si i fra hvordan jeg fører det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg tenkt på noen ganger også.

Har fått et par kvalmende svar en gang jeg og, fra anonym!

Vi på dette forumet her trenger kun støtte. Vi er i en krise så stor at ingen andre enn de som opplever det, kan forstå oss.

 

Så jeg er helt enig i dine tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å være anonym iblant, rett og slett fordi jeg åpner en del innerste tanker iblant som jeg ikke vil at de som kjenner meg skal finne. Jeg syns ikke det har vært så mye respektløse innlegg her inne... ikke det, jeg er jo ikke her så ofte lenger. For at noen skal klare å åpne seg og faktisk få ut det man har på hjertet så trenger endel å være anonyme vil jeg tro. På den måten er det lettere å dele sorg og tanker, uten at det faktisk kan spores tilbake til en. Jeg er av den som ikke klarer å prate om sorgen min,men å skrive er mye lettere, og enda lettere om ingen vet hvem jeg er, for da kan jeg være hundre prosent ærlig. Men jeg forstår hva du mener også,selv om jeg ikke er enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken e jo den at personer skal føle seg vel med å snakke ut om ein vond opplevelse. Og då forstår eg godt viss dei vil vera anonym, slik at dei klare å åpna seg heilt til mange fremmede med sine innerste tanka. Men, vi e jo alle forskjellige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...