Gjest Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Hei og grattis til alle som skal eller har giftet seg;-) Jeg har et lite spørsmål som jeg håper jeg kan få respons på.....Vi gifter oss juni 2007 og jeg som mange andre jenter har tittet på og prøvd kjole,jeg har funnet en som jeg syns var kjempe lekker,men jeg fikk ikke den derre OI det er virkelig kjolen følelsen......bør jeg da lete videre eller ta denne lekkre kjolen? Vanskelig for det er jo så masse lekkert.Hvordan hvet jeg at jeg har funnet den rette kjolen???? Skal tilbake å prøve å titte på ennå flere på samme sted nå til høsten,og prøve den lekkre kjolen på nytt......
*lilleFrøkenSta* Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 jeg skal gifte meg i år, i oktober vel og merke, og jeg har ikke funnet kjole enda. tipper det blir en månde før bryllupet når vi skal ut å reise. var å prøvde kjoler her om dagen og da var det en jeg likte godt og var kjempe flott, men jeg fikk heller ikke den OI følelsen av den, så da bestemte jeg meg for vente. syntes det var dumt å kjøpe den når jeg ikke fikk den følelsen, og så tenker jeg at viss jeg ikke finner noe annet har jeg jo alltids den i reserve;-) kan jo være vi er for kresne! hihihi....
mamman-til-madeleine Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Hei på deg. jeg giftet meg for to å rsiden, men tenkte jeg skulle dele min erfaring. Var i Oslo og fant en kjole som var dritlekker. Men skulle til USA et par uker etter, og hadde tenkt å kjøpe alt der borte. Kjolen jeg fant i Oslo, ville blitt den jeg hadde valgt her hjemme. Uansett, i USA, prøvde jeg bare tre kjoler før jeg fant MIN kjole. Betjeningen så veldi rart på meg, og lurte på om jeg ikke ville prøve noen flere. ( de hadde ca 1000 kjoler på lager ) Men jeg visste at jeg hadde funnet den jeg ville ha, så da var det bare å kline til. Hadde prøvd flere jeg hvis jeg var deg. Plutselig finner du den som faktisk sier OI! Lykke til :0)
Cocos Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Hei! Gratulerer:0) Gifter meg selv i oktober, var veldig nervøs for å finne brudekjole iom at jeg ikke er fornøyd med min egen kropp. Prøvde sikkert 20 kjoler, og var på nippet til å ta en jeg var relativt fornøyd med. Skulle bare prøve en siste før jeg tok valget.. Da jeg tok den siste på visste jeg at det var kjolen lenge før damen i butikken hadde snørt den sammen. Jeg så det med en gang, det var DRØMMEKJOLEN... Ble blank i øynene, og jeg gråter ALDRI! Så mitt råd til deg er at du må vente til du virkelig får OIIIII følelsen!!! Den kommer, bare vent... :0) Lykke kjempemasse til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå