Gå til innhold

er det for sent? trenger råd....


Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke helt hvor jeg skal begynne men er skikkelig deppa nå.

har skranglet mellom meg og kjæresten som er far til barnet en god stund nå.

går opp og ned hele tiden.har noen fine dager så er det pån igen med krangling.om barneoppdragelse,penger,sex og vi bare klager på verandre og har kanskje sakt for mye styggt til hverandre,at jeg begynner og lure på om det er for sent.

går og er bitre på hverandre hele tiden.

elsker han så høyt at det gjør vont.og vet han elsker meg.

men ungen har hatt kolikk og dette har tæret på forholdet.skylder ikke på ungen,men det har ikke hjulpet på liksom,å bli så utslitte.

vil ikke leve uten han,men begge har det skikkelig dårligt nå,har prata ut masse men er liksom så "kalt" mellom oss nå iforhold til før.

han gråt og jeg holt rindt han etter hvert..hadde det vært før hadde jeg løpt bort.

huff skikkelig skipt dette.vi som ville gifte oss en dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Nei ingenting er for sent. Det dere trenger er og være kjærester og ta virkelig vare på hverandre. Tror nok at dere har glemt hvordan det er og ta vare på hverandre opp i alt dette her etter at dere fikk barn sammen. Dere kan jo gå til en familierådgiver og snakke sammen om problemene deres.

Er sikker på at noen i familien deres ville passe på barnet deres for en helg slik at dere tar dere en hotell weekend og kjenner hvordan det er og være kjærester. Mimmre litt om gamledager, hva det var som gjorde at dere ble sammen. osv...bare noen råd.

 

Sliter med noe av det samme selv derfor er det litt enklere for meg og gi deg råd..jeg er gift og har problemer i ekteskapet. Vi skal selge huset vårt og flytte vært til vårt og separers. Så for vi se om vi starter på nytt med "daiting" i helgene. For han vil flytte ganske langt unna der han kommer i fra, noe jeg ikke vil. Komunikasjonsproblemer. Er noen enklere da vi ikke har barn.

 

Men håper det ordner seg for dere..

 

Klem

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...