Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Dette begynner virkelig å gå innpå meg. Jeg har ikke mistet lysten, men min mann tar aldri mer initiativ til sex. Derimot sier han ofte at han er forelsket i meg. Jeg har tatt initiativ et par ganger, men uten at det har ført til noe mer. Nå begynner jeg å gi opp. Jeg merker at jeg tenker mye på dette, og føler meg nedfor og lei meg. Stadig oftere surfer jeg innom sexrelaterte sider på nettet, og drømmer meg bort. Men det er ikke slik jeg vil ha det. Vi har snakket sammen om "problemet" flere ganger, sist for et par måneder siden. Da sa han at det kom til å ordne seg. Jeg ønsket ikke å ha forhåpninger, og deretter bli skuffet, så jeg sa at jeg ikke trodde at det ordnet seg over natten. Han svarte med å bebreide meg fordi jeg var negativ. Nå har det gått over to måneder siden den samtalen, og vi har ennå ikke tatt på hverandre under navelen. Jeg merker at dette gjør meg deprimert. Føler at alle andre har et aktivt sexliv under graviditeten, og dersom de ikke har det så er det fordi kvinnen ikke vil. Hos oss er det motsatt. Jeg tror egentlig ikke at graviditeten er skyld i dette, for det var ikke topp før heller. Da var det kanskje én gang i måneden, men nå er det syv(!) måneder siden sist. Forøvrig er vi nygift og har bare bodd sammen et halvt år, så jeg synes at dette er høyst unormalt. Jeg forventer ikke at dere skal fortelle meg hva jeg skal gjøre. Jeg måtte bare få det ut for nå er jeg skikkelig deppa, og min mann er på jobb.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Jeg har en venninne ,og de hadde ikke sex siste 6måndene. Å det var fordi han ikke ville,fordi han synes det var ubehagelig å vite at barnet lå rett innenfor! Sev om det ikke er farlig.. Dere må jo bare snakke sammen,si at du er deppa på grunn av det! Jeg har sex ikke mere enn en gang i uka nå,har temin 23 juli,men jeg gjør det bare for å være snill, egentlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå