Gå til innhold

håret etter fødsel...?:..

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er snart 7mnd siden jeg fikk jenta mi...

jeg røyter fremdeles grusomt mye...støvsuger hver dag,men etter at jenta mi har ligget på gulvet å rullet, er hun full av hår...finner hårene mine i bleien,mellom tærne, oppi sengen hennes..ja over alt..etter jeg har fønet håret er vasken og badegulvet fult...

men håret mitt har blitt så rart...disse babyhårene oppi hårfeste i pannen har begynt å bi så lang...ser ut som jeg har en liten pannelugg...det er helt rart...nesten guttesveis under mitt lange hår...

andre som har fått rart hår?

fikk ekstra hårvekst på kroppen da jeg var gravid også...hadde noen hår som kom ut her å der...måtte frem med pinsetten over alt...men disse er heldighvis borte:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynte å røøyte veldig etter ca 2 mnd - fullt i børsten og dsujen og vasken etter morgenstellet - ser ikke ut - badegulvet er dekket og må tas hånd om før jeg forlater det! Nå etter snart 6 mnd e fødsel begynner det å bli litt midre røyting

Skrevet

trodde jeg slapp unna dette denne gang..men etter som blomman skriver ca 2mnd begynnte det..hår over allt...i bleien ,sengen.gulvet sofanen..over alt...

håper det gir seg snart... har heldigvis tykt hår;0)

kusinen min fikk skikklige viker i pannen...mistet vanvittige mngder..gav seg etter 6-7 mnd ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...