Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Det er ingen som bryr seg faktisk. Jeg har dårlige venner og ingen familie som stiller opp. Jeg er sterk og klarer dette. Jeg bare lurer på om det er noen som har vært i samme situasjon eller som er det. Hvordan bygge opp ett nytt nettverk av mennesker som virkelig bryr seg? De fleste har jo familie og nok med sitt.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 har det på samme måte...sitter jo i denne leiligheten dag ut å dag inn....synes det ikke er så lett å komme i kontakt med folk...blir vell bedre når lillemor kan ut å leke...er ikke så mange du treffer når du triller tur... familien min har mer enn nok med seg selv virker det som....jeg er sliten jeg.... venner er det ikke så mange igjen av..de går på skole rundt om, å når de er hjemme på helg kan jo ikke jeg bli med ut på kveldstid for den lille legger seg mellom 19-20...prøvd å hatt henne med ut,men hun er så grinete om kvelden...vil ikke sove i vognen borte...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Hvor bor dere hen da jenter??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 kansje noen av oss bor i nærheten. sånn at vi kan møtes. du tenger ikke skrive full adresse. skal ikke dukke opp på døra de. bare vilken by eller noe
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 min e-post er: [email protected] hvis det er noen som vil "prate" litt på msn, el. skrive:)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2006 #8 Skrevet 2. juli 2006 Jeg er i samme situasjon, eller det føles i hvert fall slik. Hadde mange venner før jeg fikk gutten min, men nå forsvinner de litt etter hvert virker det som. Familien stiller ikke så veldig mye opp heller for de har nok med sitt som du også skriver. Man føler at man er helt alene i verden og at ingen bryr seg. Det var liksom ikke dette man drømte om før man fikk barn... Jeg er også sterk og klarer det fint, men av og til er jeg så utrolig sliten og da blir man fortere lei seg og deppa. Ting hadde kanskje vært enklere og lysere om man hadde bodd i ett samfunn hvor folk bryr seg om hverandre. Føler at Norge blir mer og mer kaldt og mer og mer individualistisk. Ingen bryr seg lengre om hverandre, alle har nok med sitt. Litt oppgitt over livet akkurat nå og vet heller ikke hvordan man skal bygge opp ett nytt nettverk. Har ikke fått barnehageplass til sønnen min heller så vi kommer ikke i kontakt med andre foreldre heller på den måten.. Ville bare si at jeg har det på samme måten og du skal vite at du ikke er alene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå