*mamma i mars 05* Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre. Har to venninner som står meg nære, men på vidt forskjellige måter. Sliter veldig med å velge mellom de to. De er heller ikke spesielt nære venner seg i mellom så da blir det kanskje dumt og mye rot hvis de skal dele den oppgaven? Hmmm, så vanskelig alt skal være )
Dubbe Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Heisann! Jeg hadde også d samme problemet, valgte da begge to. Det som d endte med, at hun som var nærmest meg (bor i krsand, hun i vennesla) var dødsgira på dette her- mens hun andre ikke.. Så det ble til at jeg tok hun som var nærmest meg (hun andre "gadd" liksom bare ikke prøve engang..kom med masse teite unnskyldninger som "jeg kjenner ikke de venninnene du har i krsand. Og du har heller ikke så gode venninner her heller, om du skjønner hva jeg mener"...Og penger..og penger..blablabla) Ta den som du føler i hjertet ditt er riktig!!!
CB-BabyBoy Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Hei! Jeg har også 2 forlovere. De hadde aldri møtte hverandre før og er da ikke spesielt nære venner. Men de har selv fått valget; de kan være med eller trekke seg.. For meg så var det slik at jeg ikke klarte å velge, de betyr veldig mye for meg begge 2. Dessuten så har jeg enda ikke helt skjønt poenget med forlovere; det er jo ikke sååå mye pes da. De skal ordne slepet mitt, holde buketten og kanskje hjelpe til litt med pynting dagen før. Utenom det så er det jo mamma og jeg som fikser så godt som alt! Greitt nok at den ene var med under kjolejakten, men det kunne like så godt vært en vennninne "jobb" Min (om noe rotete!) konklusjon er: hvis du vil ha 2, så kjør på! Hvis de føler seg ukomfortable, så merker du det fort og kan evt ta en annen beslutning. Det viktigste her er hva du føler Lykke til
SusyQ Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Snakk med venninne dine! Jeg hadde samme problem selv, en bestevenninne fra barndommen, en fra jeg ble "voksen". De kjenner hverandre ikke og er ganske forskjellige. Etter å ha snakket med "voksen" venninnen ble vi enige om at jeg skulle velge bare barndomsvenninnen, men hun holdt fortsatt tale, hjalp til masse på utdrikningslaget og var hos meg om morgenen og hjalp meg med kjolen. Det passet for oss, mens noe annet kan passe for alle. En ting er hvertfall sikkert: Dette er DIN dag. Gjør det som passer best for deg. Venninnen min gifter seg om to uker. Hun skal ha tre venninner som forlovere, og er strålende fornøyd med det :-)
anaina Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Jeg har to forlovere, de møttes første gang i april, og det går fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå