Gå til innhold

"prater" babyene deres mye???

Anbefalte innlegg

Skrevet

min er 6 måneder og prater nesten ikke... veldig stille av seg!! flere med slike babyer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun her babler ler og gurgler hele dagen..no er hun begynnt med noen grusomme hyl...hehe..

men dette varier nok fra barn til barn=)

er 4,5 mnd

Skrevet

Gutten vår på 8 mndr. Babler voldsomt om dagen og han har laget høye lyder i periodevis i mange måneder nå.

Han begynte å "Gurgle" da han bare var 2-3 uker gammel...

Skrevet

min er 3 og halv mnd å føtter,hender å munn går i ett til tider,hehe...

Skrevet

Celine er 8 uker og småbabler og gurgler hele dagen mens hun er våken =)

Den papegøyen er hun blitt

Skrevet

pratet mye mer før her...men nå er hendene inne i munnen hele tiden....

men sitter å synger i vognen når vi triller, og det kommer noen vræl av og til...men er heller ikke så pratsom...

lurer på om pappan bruker å råkjøre ..for hun har begynt å lage billyder når vi er ute å kjøre...slik som på reklamen..hehe

Skrevet

Min har også pratet mye helt siden han fant ut at han laget lyd! Men jeg husker han hadde en periode der han var mer stille også.. Tror det kan ha vært rundt 5,5 - 6,5 måneder.. hadde nok å gjøre med at han utviklet seg veldig motorisk i den perioden, for nå er han like masete igjen.

Men jeg vil tro det er store forskjeller her, og at det ikke er unormalt med barn som er litt stille av seg. Mener å ha hørt det bli sagt at de som er stille gjerne er Tenkere :)

Skrevet

Snuppa er 4.5 mnd... og skravla går i ett!! kan nesten bli slitsomt til tider, selv om det er mest kos..

Enkelte ganger hyler hun så høyt og lyst at jeg er overbevisst om at vinduene sprekker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...