Gå til innhold

Gravid?


Venter nr 2 i desember 2009

Anbefalte innlegg

Første mnd uten piller og er helt fersk på dette området. Lurer på om jeg kan være gravid? Er utrolig trøtt, ømme pupper og er så vanvittig oppblåst i magen. Det ser ut om om jeg er i 3 mnd. I følge terminkalkulatoren er termin 15.03. Er ikke det ikke altfor tidlig å kjenne slike symptomer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

du sier at du har termin den 15.03..

da betyr det at du hadde første dag i din siste mens den 06.06.2006..

da vil det si at du er 3 fulgåtte uker og to dager på veg..

sånn som jeg kjente det på kroppen da jeg var nesten 3 uker på veg.. i den tiden egget festa seg! så ja det er fullt mulig! jeg fikk ømme pupper å mista matlysta..

du skriver at du er i 3mnd?-hmm.. hva mener du?

du venter sikkert mensen hvert øyeblikk.. du kan jo ta en test ett par dager før du venter den. det gjorde jeg..

jeg tror den testen slår ut positivt tidlig på oss som kjenenr oss gravide tidlig:-o)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Magen er oppblåst og jeg føler meg oppblåst. Det er vel derfor det ser ut som om jeg er 3 mnd på vei (eller bare tykk:) Kjenner ikke lenger at jeg er sulten, før var jeg allitd sulten hele tiden:-) Magen er unormalt treg.... Lurer bare på om det kan være innbilt :-) Kroppen endrer seg jo når vi slutter på pillen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at der SER UT SOM OM hun er i 3. mnd

 

-håper å bli medlem her men har sterke tvil om det, lever likevel i håpet til det motsatte er bevist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...