Gjest Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Min lille tulle, eller MONSTERET på 8,5 mnd vil ikke sove, hverken på dagen eller på natten. Hun har hylt i snart 4 døgn og er helt utslitt, det samme er jeg. Når jeg legger henne skriker hun kjempe høyt og reiser seg i sengen og klarer liksom ikke å legge seg ned igjen, ergo blir hun stående der å hyyyyyyyyyle!!!!! I natt sov jeg kanskje 20 minutter sammenhengende og mannen min har flyttet inn på gjesterommet for å få noe søvn slik at han skal klare de lange dagene på jobben. Nå vet jeg ikke mine arme råd hva jeg skal ta med til. Har for sikkerhets skyld kjøpt sånn man smører på tannkjøttet. Jeg kjenner at jeg rakner innvendig og har bestemt meg for at det her blir ingen flere barn for jeg orker det ikke. Noen som har noen gode råd til en utslitt mamma?
Kakeåndsen Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Sender deg bare en klem jeg! Har ingen gode råd. Lurer på om det er alderen jeg. Snuppa her er tre uker yngre og har holdt sirkus i natt og dag. Men jeg har sovet mer enn deg da.
RockMama Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Oi oi oi..stakkars menneske - jeg må si du har hatt en bra tålmodighet allerede, for jeg klikka nesten i natt da snuppa var oppe til 12 før hun sovnet og våknet igjen kl, 2 og var oppe en time å hylte..liten tålmodighet som trøtt jeg altså... men FIRE DAGER, jøsse-ball.. Hmm, regner med du har prøvd å trille, amme hvis du gjør det,smokk hvis hun har, smøre med Dentinox, noe kaldt å tygge på, gi hun vann, mer mat, tørr bleie, bade så hun blir trøtt, bæresele, ligge inntil deg, ligge på brystet ditt, sovne i fanget (foran tv'n har hjulpet et par ganger her - hun er ikke firkanta i øynene enda..!), gyngestol, vogge?, kjøre en bil-tur (mange foreldre som har tydd til det i nattens mulm og mørke), litt babymassasje..? Nå er hun vel sikkert så sliten at det ikke er noe vits å følge en rutine? Bare hun sovner er vel dere fornøyd kan jeg tenke meg.. Håper noen andre har råd, og LYKKE TIL; sterke menneske
Kakeåndsen Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Biltur er forresten siste utvei for meg for å få henne til sove.... Men kanskje med en annen sjåfør enn deg.
tonebf Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 hei hei! dette høres jo ut som min sønn hahaha, han er 13mnd og lager et leven hver dag.... jeg tar han med ut på biltur og han slokner da tilslutt og bærer han inn... jeg ante heller ikke mine arme råd var så sliten, jeg er alenemor i tillegg så var lite med hjelp og få....! så enten tar du og lar hun skrike seg i søvn, la hun sove i senga di, kjør bil++++++++ jeg sender deg en kjempeklem...
pappatilto Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Har du prøvd med en paracet? Hos oss har det fungert utmerket av og til når ungene plutselig endrer adferd på denne måten, f. eks i forbindelse med tannfrembrudd eller sykdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå