Gå til innhold

Så må også jeg takke for følget ......

Anbefalte innlegg

Var helt tilfeldig på UL privat igår for å få bekreftet liv og kanskje få et bilde...det ble konstatert MA og har i dag vært på sykehuset og hatt utskrapning......

Skulle begynt på uke 10 idag....

Ønsker dere alle lykke til - måtte alle februarbabyene deres komme til verden :)

Fortsetter under...

Å, kjære, kjære deg!! Vet så inderlig godt hvordan du har det - opplevde AKKURAT det samme i mars i år. Var på UL (ren rutinekontroll) når jeg var 12 uker (men hadde regnet litt feil, så var presis 10 uker, akkurat som deg) - og babyen var død i magen.... :o( Såkalt missed abortion, og den hadde faktisk vært død i ca 2 uker uten at jeg hadde merket noenting.

En helt forferdelig opplevelse, jeg måtte også ha utskraping - og det var tøffere enn jeg trodde.

Men, nå er jeg på vei igjen, i min 6. uke - så hang in there!!! Det er GODE sjanser for å bli gravid fort igjen!!!

Masse masse lykke til!!!

Så trist og høre vet dessverre hvordan du har det for jeg opplevede det selv i mars. Men jeg syntes det var godt å snakke med familien om det for å få ut sorgen på det viset.

Og sjansen for at du blir fort gravid igjen er stor jeg ble gravid etter første mens etter ma. Så sats på å prøve fort igjen du. og lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...