Gå til innhold

Så må også jeg takke for følget ......


Phobia

Anbefalte innlegg

Var helt tilfeldig på UL privat igår for å få bekreftet liv og kanskje få et bilde...det ble konstatert MA og har i dag vært på sykehuset og hatt utskrapning......

 

Skulle begynt på uke 10 idag....

 

Ønsker dere alle lykke til - måtte alle februarbabyene deres komme til verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så leit. Blir kjempe lei meg på deres vegne. Får krysse fingrene for at det snart kommer en ny spire. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var utrolig trist å høre!! Håper det går fint med deg likevel og at du takler det fint! Ta godt vare på deg selv nå! Og lykke til videre!

 

Håper snart du dukker opp her igjen!! Trøste klem på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kjære, kjære deg!! Vet så inderlig godt hvordan du har det - opplevde AKKURAT det samme i mars i år. Var på UL (ren rutinekontroll) når jeg var 12 uker (men hadde regnet litt feil, så var presis 10 uker, akkurat som deg) - og babyen var død i magen.... :o( Såkalt missed abortion, og den hadde faktisk vært død i ca 2 uker uten at jeg hadde merket noenting.

 

En helt forferdelig opplevelse, jeg måtte også ha utskraping - og det var tøffere enn jeg trodde.

 

Men, nå er jeg på vei igjen, i min 6. uke - så hang in there!!! Det er GODE sjanser for å bli gravid fort igjen!!!

 

Masse masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist og høre vet dessverre hvordan du har det for jeg opplevede det selv i mars. Men jeg syntes det var godt å snakke med familien om det for å få ut sorgen på det viset.

Og sjansen for at du blir fort gravid igjen er stor jeg ble gravid etter første mens etter ma. Så sats på å prøve fort igjen du. og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så trist da. Men lykke til videre. Håper du blir raskt gravid igjen og at det går bra med den lille neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Huff det var trist...skjønner nå at man skal ikke klage over kvalme...

Lykke til videre, håper alt ordner seg for deg og dine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...