PMST Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 hvordan /hvor lang tid tok det før sprengen var vekk? hvordan gikk dere fram? Takker for svar;)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Hvorfor i all vide verden slutter du å amme hvis du har melk? Ellers kan det være lurt å pumpe når du har spreng, men ikke pumpe tomt. Bare lette på trykket så forsvinner det nok fort. Ellers kan man få tabeletter som gjør at man stopper å produsere melk tvert og da slipper du dette, men tror det kun gies hvis det er medisinske grunner for å slutte. Spør legen din.
r r r Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Brukte noen uker og kuttet ned gradvis. Kutt ett måltid av gangen. Vent med å kutte neste til sprengen fra forrige kutt har gitt seg. På denne måten blir det til slutt helt tomt! Det er mange grunner til å slutte selv om man har masse melk. Jeg måtte slutte pga trøske som aldri ville gi seg tross alle råd! - og mycostatin og tablettkur! Noen gang har man ikke egentlig noe valg!
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Jeg slutta tvert jeg, og det jeg gjorde var å binde opp puppene hardt med et skjerf, løsne dem av og til og pumpe ut litt (veldig lite) spreng.. Gikk 14 dager for meg, da var de tomme (hadde bb inni der da, så ble litt "forsinka" av det).
Mauritius:) Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Jeg bare pumpet hver gang jeg var litt spreng, det ble mindre og mindre pumping og til slutt var det ikke noe mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå