Gå til innhold

hodeomkrets v 6 ukers kontrollen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi hadde hodeomkrets på 40 cm...er dette stort...fikk inntrykk av det av helsesøster....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde 37,5 da...var 34 cm da hun var født..

Skrevet

Det er litt stort,men sikkert ok.

De vokser forskjellig

Skrevet

Hva var hodeomkretsen ved fødsel da? Gutten vår hadde en hodeomkrets på 40,5 da han var ca 6 uker, men de syntes nesten det var litt lite siden han hadde hodeomkrets på 39 cm ved fødsel.

Skrevet

Min hadde 40 når han var ca 10 uker. Han var 34 når han ble født. På 6-ukers var han 38,2. I dag på 3mnd var han 41.

Skrevet

var 35,5 cm ved fødsel, men hun blei tatt med vakum så hun var litt "dradd" i hodet. Mulig d var noe større egentlig...når det fikk rettet seg ut...

Skrevet

Mi jente hadde en hodeomkrets på 40,6, men i forhold til lengde og vekt var det helt greit. Ho er ei stor jente...

Ved fødsel hadde ho en hodeomkrets på 37.

Skrevet

Min hadde 41,3 ( 7 uker). Hadde 38 når han ble født. Stoooor gutt, ja : )

Skrevet

Har ikke mål fra 6 uker, men da han var akkurat 8 uker var minsten 42,1 cm rundt hodet.

Skrevet

33cm ved fødsel og 38,3cm ved 6-ukers kontroll.

Skrevet

6 uker gammel hadde tassen her 38,4 cm i hodeomkrets. Hadde 37 da han ble født.

Skrevet

jenta mi hadde 33 ved fødsel og 36,5 etter 6 uker.

Skrevet

7 uker gammel var "mini" 40 cm rundt hodet. Var 34 ved fødsel men hs mente at han sikkert var feilmålt. Dette skjedde visst veldig ofte sa hun. Nå er kurven flatet godt ut. Tror babyer vokser i rykk og napp jeg, og noen vokser veldig i hodet tidlig, andre ikke.

Skrevet

Lillegutt var 32 ved fødsel og 37,7 ved 6 uker,tror dette er bare veldi forskjellig...

Skrevet

var vel 41,5 cm da, var 39 cm HO når hun ble født da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...