Gå til innhold

Er jeg den eneste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble ikke fridd til av typen, men vi bestemte oss for å forlove oss sammen, og har vært og bestilt ringer.

Er det veldig uvanlig?

Burde jeg ventet til han fridde på en romantisk måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han fridde først, men jeg sa nei... noen år senere bestemte vi oss sammen for å forlove oss... og vi var sammen å plukket ut ringene.

Tror ikke at det er så veldig uvanlig, vet om flere som har gjort det på den måten....

Skrevet

Neida, du er ikke den eneste. Jeg ble heller ikke fridd til. Vi bestemte oss bare for at vi skulle forlove oss, og så dro vi å så på ringer sammen. Hadde t.o.m. med oss jenta vår på 2 år, så vi fikk ikke mye ro(mantikk) i den situasjonen heller.... Har alltid drømt om et kjemperomantisk frieri, men det fikk jeg altså ikke. Men jeg har fått verdens herligste mann å gifte meg med! Det er det som teller! Gratulerer med forlovelsen! :o)

Skrevet

Akkurat det samme med oss:) Vi forlovet oss da vi var på ferie i frankrike. Ringene kjøpte vi etter at vi kom hjem:)

Skrevet

vi bestemte sammen at vi skulle forlove oss, og plukket ut ringene samtidig. Var litt usikre på når bryllupet skulle være, men her for 2-3 uker siden spurte sambo om vi skulle gifte oss neste år, i bilen på vei hjem fra en grillkveld....så ingenting ble så romantisk som eg håpet på, men er lykkelig allikevel:)

Skrevet

vi bestemte sammen at vi skulle forlove oss og vi kjøpte ringer sammen. Jeg visste ikke hvilken dag de skulle skje på, bare at det var i løpet av julen det året.

Skrevet

vi forlovet oss først...og senere overrasket han meg med å gå ned på knee å fri skikkelig.....

Skrevet

Vi forlovet oss ved at jeg spurte om han ville det, og sammen plukket vi ut ringer, og bestemte bryllupsdatoen. Han har ikke fridd enda, tror ikke han gjør det heller, men synes ikke det er det viktigste:-)

Skrevet

jeg fridde til han jeg;-) etter å snakket om bryllupet vårt ned i detaljer på forhånd! var liksom bare en av oss som måtte få fingren ut. vi gikk å tok ut ringene sammen etterpå. så jeg kan ikke skryte på meg et romantisk frieri heller;-)

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene.

Vi skal hente ringene i morgen.

Gleder meg så masse til å begynne å gå med den.

Er så glad.

:-)

Skrevet

Vi ble enige om å gifte oss, og var sammen og plukket ut ringer, og så ba jeg pent om å få oppleve å bli fridd til på gamlemåten siden dette er min eneste sjanse, jeg skal jo ikke gifte meg flere ganger... Den argumentasjonen hadde han sansen for:-)

Jeg sa at jeg IKKE ville bli fridd til offentlig på restaurant, og at jeg ikke forventet masse opplegg, men at jeg gjerne ville at han skulle gå ned på kne.

Noen dager etter at han hadde vært og hentet ringene, gikk han ned på kne på kjøkkengulvet.

Han sa tilogmed at han valgte kjøkkenet helt bevisst, for han syns vi har hatt det så mange fine stunder og gode samtaler (og *kremt* sex på benken...) der. Og da var det jo kjemperomantisk, selv om det ikke akurat var en overraskelse. Og det var veldig deilig å si JA

Skrevet

Da min kjære kjøpte sine første flipperspill for 7 år siden programerte han det ene så det sto "Vil du gifte deg med meg" på displayet. Jeg endret det selfølgelig straks til "Ja", og tok det hele som en spøk. Vi hadde ikke på noen måte råd til et bryllup.

Men nå som flere i vennegjengen har giftet seg har vi vel blitt enige om at vi også vil. Og nå har han fortalt det til flere venner og kjente så nå må jeg bare planlegge :-)

Skrevet

Jeg fridde via sms!:P Var ikke helt edru da, men jeg fikk jo et ja. Forholdet gikk veldig opp og ned, men vi holdt sammen, og så gifta vi oss da vi fant en passende dato. Har ikke styrt med noen ringer,- hverken etter forlovelsen eller for bryllupet.

Synes det var en grei måte å få gjort ting på...hadde han gått ned på kne under en romantisk middag f.eks., så hadde jeg fått helt noia!

Skrevet

Vi snakket om det, og forlovet oss på 1/2 års dagen :) Før det, så spurte han meg før vi reiste, på ett svaberg ved en båt-tur som vi hadde. Deilig følelse! Sov under åpen himmel den natten :)

Og så spurte han meg igjen da vi var på Kypros- gikk ned på kne.

Vært sammen nå i 5 og 1/2 år. Feiret 26 årsdagen min i Milano, tror dere pinnadø han gikk hen og kjøpte den nydeligste ringen ever- og spurte meg igjen? Går med den "nye" forlovelsesringen nå da :)

Skrevet

Da har jeg fått på meg ringen.

Det er veldig uvannt, men jeg smiler hver gang jeg ser på den.

Og på onsdag skal vi å se babyen på ul. Håper den er der..

Både gruer og gleder meg.

Skrevet

er du første gangs fødende?

husker da vi var å så på gullet vår, var også kjempe redd på forhånd at hun ikke skulle være i magen:-) var utrolig herlig følelse når vi fikk se henne for første gang!

lykke tili morgen, og husk 50 kroner til bilder da:-)

Skrevet

Jeg er førstegangs ja, men hadde en sa på nyttårsaften i fjor og dermed er jeg så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Får nok ikke sove i natt nei.

Skrevet

Har endelig fått lagt inn bilde fra ul.

Fine fine babyen.

:-)

Skrevet

slik gjorde vi også...men nå som bryllupet nærmet seg bestemte han seg for å fri også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...