Gå til innhold

hvor kjøper dere amme bh??

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff,føler jeg maser noe helt forferdelig i dag.er bare det at jeg fikk litt angst for at ting ikke skal være i orden når lille gutten kommer.

var på lindex og så etter amme bh i går,men de var så gammel-dame aktige.er det noen plasser en kan kjøpe noen litt fancy (til en ok pris).

og hvor mange trenger man?

tusen takk for hjelpen jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte mine på h&m. der er de billige og grei kvalitet.men tror ikke de er så fancy altså! jeg hadde tre tror jeg : )

Skrevet

Hvis di liker spiler, noe jeg sverger til, så har de kjempefine og gode amme-BH'er på Kappahl! De er helt supre og ser ut som en vanlig fin blonde BH!!!!!!!

Skrevet

Hehe, hust å tenke en cup opp i forhold til når du var gravid, minst!!!

Har en i fra lindex, den gir best støtte, har to fra h&m men synest de bare er tøy til å holde ammeinnleggene på plass og støtter ikke brystene godt nok!

Skrevet

Jeg har kjøpt på Lindex, de er vatterte og gir god støtte. Men så veldig fancy er de ikke. I forhold til spiler, så anbefales det ikke når man ammer! Er noe med at det kan tette melkekanalene eller noe sånt. Men jeg kjenner mange som har brukt/bruker spiler som ikke har noe problemer med det..

Skrevet

Er fornøyd med Cubus sine :o) Der har de også mer varierte str., noe jeg ikke synes de har på Lindex...

Skrevet

Nytter ikke å tenke på hva som tar seg best ut når puppen er full av melk. Da er det komfort og støtte som gjelder!! Etter å ha ammet 2 barn er jeg ikke i tvil om at Triumph har de aller beste ammebh-ene. Jeg har brukt de uten spiler. De selges både på Cubus og på Sparkjøp (billigst). Jeg har hatt 5 stykker slik at jeg ikke slipper å vaske så ofte.

Ser noen kommenterer størrelse også: Jeg har brukt samme størrelse på ammebh som vanlig. Kan da legge til at jeg gikk opp fra B til D-cup i løpet av de 2-3 første mnd jeg var gravid med førstemann og at jeg har brukt c-d cup siden! Så hvordan størrelsen er i forhold til amming og før/etter graviditet det er nok ganske individuelt.

Skrevet

Enig med rrr at Triumf sine ammeBH er kjempe gode, men ikke så veldig "sexye". Billige er de også!

Ang str. så er det egentlig vanskelig å vurdere dette før du har fått igang melkeproduksjonen skikkelig.

Jeg brukte 80 B, før jeg fødte og etter jeg fødte 85D!!! Hadde kjøpt inn 2 ammeBH i samme str. som jeg egentlig brukte, men måtte sende mannen min til Cubus for å få større størrelse når melka kom for fullt :o)

Skrevet

jeg kjøpte på lindex - swegmark - passer bra til meg - ser litt mer toppaktig ut enn bh aktig, dyre tror det var over 3ookr, men somsagt passer meg veldig bra og da spiller ikke pris så stor rolle for meg

Skrevet

Ville IKKE kjøpt på HM. Mulig de funker hvis du har små pupper. Men på meg skled de bare rundt, holdt ikke noenting på plass. (Bruker 75D). Triumph derimot, er jeg veldig fornøyd med. Dog ikke så sexy. Men selv synes jeg komforten er viktigst på amme-BHer, ikke hvordan de ser ut.

Skrevet

Mamabel på Cubus. En av de få modellene hvor jeg fikk fin fasong, ikke sånn trafikkkjegle-fasong;o) Veldig fornøyd med dem:o)

Skrevet

H&M 129,- tror jeg det er for en helt fin og grei:) Uten spieler de jeg har da..

Skrevet

Har kjøpt mine på lindex jeg, og er veldig fornøyd. Har en modell som har en blondekant helt nederst, og er helt enkel. Jeg har faktisk ikke endret størrelse. Hadde kjøpt inn en størrelse større enn vanlig før fødselen, men den fikk jeg aldri bruk for....

Skrevet

Jeg var rundt og kikket i ALLE butikkene, føltes det som i alle fall. Kun de de har på Cubus (med spile) funket på meg. Kjøpte også et par uten spiler i sverige, på Happyland, husker ikke hva de heter, men tror de har de på babyshop.

Dette var de to typene jeg kunne bruke. (har litt store pupper da, og disse ga god støtte, så puppene ikke hang nede på knærne liksom......)

Skrevet

Triumph Mamabel med spilar er det einaste som duger. Heilt greie estetisk, men kanskje litt kjerringaktige. Men her kjem funksjon før stil for tida!

Skrevet

Kjøpte på mammashop og simo barnevognspesialisten i bergen. Ene er med glidelås mens den andre er helt vanlig hvor du hekter av oppe på stroppen. Begge er helt knallgode. Den som er kjøpt på mammashop er også ganske fin. rent utseendemessig.

Skrevet

Kappahl. Helt klart de beste for meg. Prøvd fra HM og Spar Kjøp også. Men Kappahl sine er behagelig å ha på, holder godt på plass, veldig grei hempe for åpne og lukke, fine å se på, kan ikke se at det er amme-bh. Min favoritt ja. Jeg har to som jeg bytter mellom, sort og hvit. Trenger ikke flere syns jeg.

Skrevet

kjøpt mine på babyshop, de er kjempegode=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...