Meggy B - har født! Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Jeg måtte le...han ringte fra flyplassen og har kjøpt DEN flotte champagnen som vi skal sprette til ære for det nye familiemedlemmet når den tid kommer. Må innrømme at det var min ide og kjøpe noe boblevann....men typisk mannfolk å kjøpe noe av det beste som er :-) Regner med vi spretter den når vi kommer hjem fra sykehuset og at jeg sikkert ikke kan drikke noe særlig pga amming etc, men det var jo litt kult allikevel. Kanskje spare den til navnefesten...?
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Koselig gjort da!!! Tanken var jo veldig søt, selv om du kanskje bør vente til du ikke skal amme...eller pumpe deg! Kos dere i alle fall når dere finner ut at dere vil sprette den =)
1....2.....3 Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Så koslig av han:-) Vi har også en flaske boblevann(ikke så flott som deg da men;-) stående i kjøleskapet. Blir litt ekstra symbolikk i å sprette den, den blei kjøpt på ferie i fjor, da vi bestemte oss for å prøve å få baby:-) ( var ikke planlagt da at vi skulle spare den, men så blei jeg gravid før det kom en anledning da...hihi) Sist jeg fødte sa faktisk jordmor til meg at: Bare ta deg et glass vin avogtil du! Babyen sover så godt etterpå atte...er jo ekstremt lite alkohol som går over i melka, så et lite glass sprudlevann har hvertfall jeg tenkt å unne meg (kan jo ta det rett etter at baby har fått pupp, når det er en stund til nestegang, melka holder samme promille som blodet ditt...) Kos dere med sjampisen dere også!
*Annemor* Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Så utrolig koselig gjort og for en kjempegod ide. Holder ikke med en vanlig flaske Bollinger eller Moet, skal det feires så skal det feires. Kommer nok til å sende min mann på polet i dag og kjøpe en flaske Dom Perignon, for så pass bør det nesten være Jeg skal uansett ta meg et glass, så får vi heller dele resten med gjester som kommer luskene når poden er født.
Meggy B - har født! Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2006 Ja ikke sant! Ble veldig glad og det er jo kjekt sprette noe ekstra fancy i en så fin anledning. Jeg klarer meg sikkert med et glass - det går vel rett i hodet på meg! Regner med mannen (+ evt. gjester) klarer få i seg resten :-)
en av hver Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 KOS deg med champis. Ingen vits å pumpe pga et glass. Men du kan jo vente til rett etter du har ammet kanskje, så er det ikke mye promille igjen ved neste amming. Det er jo STOR forskjell på å amme og å ha barnet inni magen, nå kan vi endelig unne oss et glass vin i ny og ne. Gleder meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå