Cat&Gullungene Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har nemlig fått meg en ny søvnrytme den siste tiden. Det er dønn umulig for meg og sovne før det begynner og bli lyst ute (en gang mellom 03-04), og jeg har dermed behov for og sove langt utover formiddagen/ dagen etterpå. Dette byr på litt problemer, siden jeg er alene og har en hund som venter veldig på morgenturen sin. Har begynt å gå kveldsturen veldig seint, men synes allikevel syndt på ham. Andre som sliter med det samme? Jeg har perioder hvor jeg tuller veldig med søvnen, men dette er en ny vri for meg.
Juvena Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 ja, jeg har det på samme måte, sovner ofte ikke før ett eller annet sted mellom to og fire. dette er pga urolig bein, er stuptrøtt men greier ikke å ligge stille. sover også litt på formiddagen etter at mann og barn er ute av hus. blir sikkert en vond sirkel, men jeg må jo sove litt og orker ikke være helt utslitt til fødsel...
Lykkepiller Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Går og legger meg i 3-tida om natta, ligger på siden til ribbeina begynner å bli vonde, snur meg på rygg og ligger sånn til jeg ikke får puste lenger, bytter til andre siden osv osv...... Er i tillegg forkjølet så må snyte nesen i ett! Gjør meg ingenting om hun kommer litt for tidlig for å si det sånn! =)
ønskerliten fødte 03.08 Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 sover veldig dårlig,vondt i ryggen og snur meg sikkert 20 ganger før jeg sovner. En heldags jobb å snu seg fra den ene siden til den andre:) Tygger link i søvne hehe
haater husarbeid Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Ja, da er jo jeg den rette å snakke med.... vært våken siden kl 0230 i natt.... klin umulig å få sovne igjen...... er jo på jobb nå, skal kjøre en halv time for å komme meg hjem pluss at jeg henter 3,5 åringen i bhg nå og skal ta meg av ham i kveld...... jippi! Har store søvnproblemer for tiden, er 50% sm pga dette.
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 er det ikke herlig?jeg er drtilei av og ikke få sove en hel natt,jeg som elsker å sove! legger oss ca.12,jeg sovner rundt 1 etter 1-5 toallett turer.etter det våkner jeg hver 2 time(kan nesten stille klokken etter meg!)dette pågår fram til sambo står opp mellom 7 og 8.jeg skal ikke opp før 11:30, men mellom 7 og 11:30 er jeg på toalettet ca.hver halvtime,noen ganger hver time.blir så sint at jeg freser...hadde dette vært midtvinters hadde jeg ikke overlevd, det er jeg sikker på!
Atrima Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 Sovne når det lysner. Kom til Nordnorge hvor alltid skinner. Ehhh...det vil si det blir iallefall ikke mørkt. Her ville du sovet godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå