Gjest Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Han "mister" ting ned (les kaster) og så slår han hendene sammen og sier "Å nei og nei!" og ser helt forskrekket ut, hehe... Skjønner ikke helt hvor han har det i fra da, ingen av oss hjemme gjør slikt, sikker noe han har plukket opp i barnehagen. De er da søte disse små :-)
Annie Bailey Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 "datt" var et av de første ordene til min gutt... Han kaster ned ting og så ser han så forundret ut og ser på oss og sier datt.. Og vil selvfølgelig at vi skal plukke det opp igjen.. og da skje det samme om igjen.. Han er så søt ja.. :-)
La Perla Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Hehe. Det er sikkert noe han har fra barnehagen, ja. Høres veldiog søtt ut! Hvis det er noen vi ikke finner, gaper gutten min stort, legger begge hendene for munnen og sperre øynene opp, og sier forskrekket "botte!" Som om det var helt forferdelig at f.eks. en duplo-kloss var kommet på avveie.
Gjest Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Hehe... De er så utrolig søte disse små sjarmtrollene da! Ser det levende for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå