Gå til innhold

stiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min sliter med å få den skikkelig stiv hele tiden, stiv korte perioder bare,vet ikke alltid hvorfor heller, hva gjør dere for at pikken skal bli skikkelig stiv , jeg mener hva reagerer mannen deres best på? noen triks? tror ikke jeg vil slikke han i rumpa heller...så et tidligere innlegg.

ps han er 27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Suge han? Sambo sin er aldri så stiv som når jeg suger og slikker den... bruker også mye spytt og runker han mens jeg slikker han både på penis og ballene...

Skrevet

hmmm..... Tror dere budre kanskje ta kontakt med legen deres.. hørtes veldig rart ut det der....

Lykke til :)

Skrevet

Tror neppe analsex vil hjelpe ham, om det ikke er det han ønsker seg.

Synes heller ikke du trenger å være nedlatende. Den tråden handlet om å slikke i rumpa - og bare det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Anonyme

Vet ikke hva som er verst jeg, å tro at alle mannfolk har en innebygd bryter som gjør at man kan skru en konstant ståpikk av og på, eller å henvise folk til lege sånn uten videre?

Ut i fra den jeg kjenner best selv (hei, det er meg selv det faktisk!) så er ikke alt like mye å skryte av til alle tider. Det trenger ikke å ha noe som helst med kåtskap, lyster eller fantasier men av og til så vil den liksom ikke like mye som andre. Dette har ikke noe som helst med at jeg ikke elsker eller tenner på kona, men på en måte med dagsformen (på samme måte som den like uforklarlig kan stå som et spett i godt over en halvtime til andre tider). Kropp er ikke alltid noe som følger fasiten og ofte kan det hjelpe begge parter å heller nyte det man har/får. (Ett tips kan være å snakke sammen og høre om det er noe som man kan enes om, små skitne ord eller setninger som bærer tankene hans i ritig retning. Enten at man deler fantasier eller at man blir enige om at ved visse kjærtegn/signaler så er det lov å tenke sine innerste fantasier for sitt indre øye hvis man ikke gøtser nok til å dele dem)

Skrevet

Neimen, kjære vene -er ikke du mann og er kåt ALLTID du da? Jeg som trodde damer hadde enerett på å ikke alltid ha lyst! Du unormale mann!

;)

Jeg blir stadig forundret over at mange ellers tilsynelatende oppegående damer virkelig tror at alle mannfolk er sexmaskiner som alltid har lyst, at de uansett humør og form får ståpikk bare av å se en pupp, eller bare høre ordet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...