Gå til innhold

Dere som har quinny, sportsvogn.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da Fjompen ble for lang så kjøpte jeg en mykbag fra Teutonia å puttet i sportsvogna,den begynner å bli litt liten nå,så skal ta den ut når varmen kommer tilbake:)(han er snart 8 mnd,sitter ikke av seg selv)

Synes det er litt tidlig å putte barnet rett i sportsvogna når han/hun er bare 4 mnd.

....men hvis du gjør det vil jeg tro det holder med ett pledd eller no,er liksom ikke plass til så mye mer tror jeg....

Ble helt gira jeg nå! Var inne på nettsiden til Teutonia for å se på dem. Så behagelige ut og tøffe også! Hvis den er 78-80 cm er den jo passe. Tror "mini" akkurat passerer 70. Har teutonia combivogn med hardbag også (en brukt gammel sak) og både denne og dreamy til quinny begynner å bli for små. Da passer mykbagen sikkert til begge?

Må takke igjen jeg for et SUPERT tips! Oi, nå ble jeg glad! Hadde sett for meg mini nede i en ukomfortabel hard sportsvogn :-(

Fikk sjangs til å måle nå,den er 79 cm!!!!!

Vil ikke være påtrengene,men du kunne få kjøpe min for 800; (hvis du ikke bor i Oslo må du bet,for frakt også da:)

Den er mørk blå som vogna mi og kjøpt i mai mnd,ikke synlige flekker el no:)

Annonse

Annonse

hvor får man kjøpt carena softbag??

ikke for å blande meg altså..

men kan man ikke kjøpe en vognpose med litt høye kanter? som f.eks. quinny sin vognpose? syns den er litt dyr da, men kansje noe lignende.?? da vil man vel få brettet kanten på soveposen over ryggstøtta så ligger den stødig...

Hei igjen Lukasmamma!

Ble visst skikkelig revet med jeg! Tror at jeg må stå over din bag siden jeg kan få den billigere på barneverden, håper ikke du blir skuffet :-/

Det var i hvert fall et supert tips! Takket være deg kommer lillegutt til å kose seg i vogna når vi skifter til sportsvogna, tusen takk!!

Og lykke til med salg av bagen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...