trekløvermor Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 MEN vi er jo fem?!! Dette er litt kjedelig synes jeg, for alltid er ting beregnet på familier med 2 voksne og 2 barn Når det gjelder danskebåten, så må vi faktisk ha 2 lugarer og det er dyrt det. Hmmm.......finnes vel andre 3 barnsfamilier enn oss??? Men morro var det da, å vinne altså
Hemi Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Ja jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn...Vi har 5 unger og har samme problem. Hvorfor kan det ikke være familie billetter for oss med flere barn. Eneste stedet jeg vet det er det er på Langedrag og i Bjørneparken. Vi var på Langedrag i fjor og det betalte vi en sum for hele familien samme hvor mange barn vi hadde. Da var vi 2 voksene og 3 barn. De 2 siste var i magen. Har sett litt på familietur til Danmark og Finland, men det er bare 2 voksene og 2 barn.
trøndermamma Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Skjønner ikke helt dette jeg heller. Ser ut til at de går ut ifra at de aller fleste familier har bare to barn. Selv har jeg 3, og har lenge irritert meg over dette med "to voksne og to barn" En annen ting er som du skriver trekløvermor, lugarer på danskebåten og ikke minst hotellrom! Det er faktisk ikke sååå veldig mange hotell som kan tilby familierom. En må bestille to dobbeltrom, og en kan i verste fall risikere å havne i forskjellige etasjer! Det samme gjelder danskebåten. Hvis en er flere enn 4, så må en ha to lugarer. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å lage en pakke for oss som har flere enn 2 barn......kan vel ikke være så vanskelig det vel? Får håpe dere får brukt turen dere allikevel da. Hadde vært morsomt det når en først vinner en tur :-)
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Forstår frustrasjonen deres kjempe godt. Som om det er lagt opp til at 2 barn er standar å få. Men så hører me i media at me normenn ikke får så mange barn som før. Ikke rart det - det er ikke noe som er tilrette lagt for dei som har stor familie. Verken på hotel, båtturer, økonomisk eller med bil... ja *sukk* Håper dere får brukt premien deres - det er jo så kjekt å vinne noe.
Northernlights Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Gratulerer med flott premie =) Hva jeg ville ha gjort i en sånn situasjon, er å skrive til dem, og forklare det som du sier i hovedinnlegget ditt, og samtidlig be pent om det går an for en billig penge å legge til det 3.barnet, fordi det ellers vil bare bli en halv familie som reiser. Si at dere som andre småbarnsfamilier sliter med dårlig råd, og at dere så gjerne så at hele familien kunne dra sammen. Skal ikke forundre meg om dere da får den siste plassen gratis =)
trekløvermor Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2006 Takk for alle tilbakemeldingene jenter!! Det skal jeg jammen gjøre! Vant jo billettene her på siden og spesiellt derfor synes jeg de burde vite at det finnes familier med flere enn 2 barn og 2 voksne Håper ungene snart blir friske av omgangsyken, slik at vi kan nyte solen her:) Har 3 stk som faktisk har vært syke samtidig..... Ha en finfin dag alle sammen.
Mamma til tre Skrevet 6. juli 2006 #7 Skrevet 6. juli 2006 Eg har også vunne tur, og eg har også tre barn. Den minste er snart 5 mnd. Sendte mail og lurte på om det var plass til barnevogna på lugaren, men det ville bli trangt fekk eg til svar. Alternativ var jo å få litt større 3-sengslugar men då måtte eg jo ha eit ekstra rom... Så no har eg tenkt at dei to eldste (på 6 og 3) kanskje kan sove i samme seng..så kan vi ha ei av sengene oppe og ha vogna der. Men var på ein anna båt, og då fekk eg såvidt plass til vogna rett innafor døra. I tillegg til at alle sengene var nede. Så kanskje det går denne gongen òg. Sei kossn det gjekk når du kontakta dei folka då. Får du større lugar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå