Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Hvor lenge må en vente før ting begynner å skje om det har virket??? Bare lurer, er på overtid og veldig lei:-( Noen som vet?
Lykke og glede Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Dette lurer jeg også på. Har hatt sex to kvelder på rad nå og merker faktisk at jeg har sterkere murring enn tidligere. I tillegg har det kommet litt slim, ikke med blod, men tror likevel det var deler av slimproppen. Har termin 14.juli og er andregangs...
mamman til Håkon Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Mener å ha hørt at det kan ta 3- 7 dager. Men vet ikke. Har termin om 13 dager, og håper det skjer noe snart. Men vil ikke føde før 1. juli. Vi har lyst på den ekstra uken for pappa.
Beate fikk Filip 7.8.06 Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har hørt at det tar 2-4 timer.(må være moden) Under mitt forrige svangerskap gikk vannet 2 timer etter sex...... Aner ikke om det bare var tilfelle, men liker å tro at det var sexen som gjorde susen.... Skal prøve på det samme denne gangen også...Så når terminen nærmer seg er det bare å stå på som bare det....
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Å, det er så forskjellig fra person til person. Sex gir nok heller ingen garanti for at fødsel kommer i gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå