RockMama Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Ikke vet jeg om det kalles trass når hun er så liten, men hun er stuptrøtt, 6 mnd'r og ler hvis vi leker med henne, gråter og presser fram en tåre i ny og ne hvis hun ligger lenger enn 35 sek... Vet akkurat hva hun driver med, smiler i vertikal stilling, 'gråter' i horisontal.. Ser helt snålt ut. Som de gamle teddybjørnene som brummet når man la de ned vet dere Og får hun 'gråte' sånn en stund tar det helt av i hylskrik etterhvert. Er det krenkende mot hennes måte å si fra om oppmerksomhet å la hun ligge å gråte? Hun er jo sååå trøtt nå. La hun åtte, men klokka ti våknet hun og var helt pigg og smilende og IKKE trøtt, men nå er hun helt pudding igjen.. What to do? Hun vinner hver gang. Men det skal hun kanskje når hun er lita? Skulle gjerne ha lagt oss før 12 vi voksne óg..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 6 mnd gamle barn trasser ikke. Alt hun gjør har en mening for henne og hun kan ikke være utspekulert i den alderen. Men ta henne ikke opp. Bare vær der og gi smokk, trøst, syng, vugge. Synes ikke det spøtt om Ferber så jeg gidder ikke "gå der".
Luca Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Har ikke noe problem med soving her, men måtte bare le av måten din å beskrive på når hun kom i horisontal...den var bra:-) Ser for meg de bamsene og dukkene som er slik..hehe. Forøvring tror jeg heller ikke babyer trasser akkurat, så hun er vel bare overtrøtt. Men har ingen oppskrift på det....så håper du får andre svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå