Gå til innhold

JEG HAR BLITT MAMMA- ENDELIG HJEMME :-D :-D :-D (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fikk vi møte den sterke lille gutten vår som har holdt ut i magen min gjennom et tøft svangerskap!!! Vannet begynte å gå fredag kveld klokken 23.00 ca, lørdag morgen ble jeg innlagt for observasjon og kategorisert over til risikofødsel pga misfarget fostervann :/. Riene tok seg opp utover dagen og natt til søndag klokken 4.10 våknet jeg i sykesengen av kraftige rier, og ble kjørt på fødestue. Først klokken 17.18 søndag ettermiddag 25. juni var vår sterke og tøffe lille gutt ute av mammas mage (så mye for å ha styrtfødsler så og si konsekvent blant alle kvinnene i familien, dette var jo rake motsetningen). Vår kjekke lille sjarmør var 49 cm lang og 3610 gram tung da han kom til verden, skrek så og si i det sekund han var ute av magen, og lå på brystet og suttet etter bare få minutter. En frisk og sterk liten fyr tross hyperemesis-svangerskap :-D Som en trøst til dere med-hyperemesisere der ute - kvalmen forsvant idet gutten skled ut - det er det RARESTE jeg har opplevd. OG det å få gutten vår det mest fantastiske noen sinne!!! Alle klisjeer suser rundt i hodet nå, svever i en rosa ammetåke, mens gårsdagen var preget av den berømte tredagers barselbluesen, hehe ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer!

Kos dere masse!!!

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille prinsen!!

Jeg klarer nesten ikke vente på mitt lille mirakel ;-)

Skrevet

Et mirakel har skjedd nok en gang - det er utrolig åssen vi er skapt! Masse gratulerer til dere med den vesle gutten! Nyt tida og kos dere masse!

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten! Kos dere masse fremover!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Barselblues... hihi...

Håper på min tur snart.

Venter jente 10. juli

Skrevet

gratulere så mye! godt skrevet!! kos deg masse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...