trebarnsmamma? Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Endelig fikk vi møte den sterke lille gutten vår som har holdt ut i magen min gjennom et tøft svangerskap!!! Vannet begynte å gå fredag kveld klokken 23.00 ca, lørdag morgen ble jeg innlagt for observasjon og kategorisert over til risikofødsel pga misfarget fostervann :/. Riene tok seg opp utover dagen og natt til søndag klokken 4.10 våknet jeg i sykesengen av kraftige rier, og ble kjørt på fødestue. Først klokken 17.18 søndag ettermiddag 25. juni var vår sterke og tøffe lille gutt ute av mammas mage (så mye for å ha styrtfødsler så og si konsekvent blant alle kvinnene i familien, dette var jo rake motsetningen). Vår kjekke lille sjarmør var 49 cm lang og 3610 gram tung da han kom til verden, skrek så og si i det sekund han var ute av magen, og lå på brystet og suttet etter bare få minutter. En frisk og sterk liten fyr tross hyperemesis-svangerskap :-D Som en trøst til dere med-hyperemesisere der ute - kvalmen forsvant idet gutten skled ut - det er det RARESTE jeg har opplevd. OG det å få gutten vår det mest fantastiske noen sinne!!! Alle klisjeer suser rundt i hodet nå, svever i en rosa ammetåke, mens gårsdagen var preget av den berømte tredagers barselbluesen, hehe ;-)
Hoppetussa Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Så fantastisk! Gratulerer! Kos dere masse!!!
Cat&Gullungene Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer så masse med den lille prinsen!! Jeg klarer nesten ikke vente på mitt lille mirakel ;-)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Et mirakel har skjedd nok en gang - det er utrolig åssen vi er skapt! Masse gratulerer til dere med den vesle gutten! Nyt tida og kos dere masse!
Stine og Ola Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 Gratulerer så mye med gutten! Kos dere masse fremover!
Håp. Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Gratulerer så mye! Barselblues... hihi... Håper på min tur snart. Venter jente 10. juli
Juvena Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 gratulere så mye! godt skrevet!! kos deg masse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå