Smæchs!!! Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Helsesøster sa at hun fikk øyekontakt, men at hun skulle ha holdt blikket lengre. Hun viste heller ikke interesse for en leke som ble holdt opp foran henne. Dette skal de visstnok klare når de er 3 mnd. Ble skitnervøs jeg. Må legge til at hun ble født 10 dager for tidlig, samt at hun ikke skulle vært på 3mnd kontroll før 4.juli. Det vil kanskje si at det er 2 1/2 uke for tidlig?? Hun har dessuten sovet mye i disse 3 mnd, og kanskje jeg ikke har stimulert henne nok? Flere som har opplevd dette og det har"gått bra"? Livredd for autisme jeg:(
Medium fikk guttebass Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Hei. Jeg fikk en gutt 1. februar, 4 uker for tidlig. Han var en ordentlig sovegutt fram til han var over 3 mnd, som jenta di. På 3 mnd kontrollen fikk helsesøster blikkontakt, men gutten var ikke særlig interessert i henne. Og han var elendig til og ligge på magen. Klarte nesten ikke og løfte hodet, og det var fordi han sov så mye og hver gang han ble sagt på magen, sov han bare enda bedre, hehe. Men da han ble rundt 3,5 mnd "våknet" han liksom og ble en helt annen gutt. Livlig og blid gutt, og fikk mer tid til samspill og magetrening. 4 mnd gammel hadde han tatt igjen de på samme alder. Helsesøster uttrykte ikke særlig bekymring, for babyene utvikler seg så forskjellig, så jeg vil tro at det blir mer fart i jenta di også fremover! : Lykke til! )
Smæchs!!! Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2006 Tusen takk for svar! Ble faktisk mye roligere nå Må tilføye at jenta vår også har problemer med å løfte hode når hun ligger på magen, så har fått beskjed om å trene litt på dette. Så nå har vi liggen på magen i 5 min. med gjevnlig skriking idag:) Det hjelper ihverfall på prompinga. Hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå