banga Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Åhhh herregud som jeg gleder meg. I morgen kveld er vi sammen igjen. Han jobber i utlandet og vi har ikke sett hverandre siden vi reste derfra for 2 mnd siden. I dag er det kun 13 dager igjen til termin så det skal bli veldig godt å få han hjem ja.....! Måtte bare få ut litt(-: banga
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 oi, det skjønner jeg veldig godt at du gleder deg til!! all heder til slike jenter som deg som klarer å være uten mannen så lenge!! er helt imponert! det hadde jeg aldri klart. kosa dere masse i morgen:-)
Blackstar Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Uff, 2 måneder er altfor lang tid. Samboeren min reiser en del, men han er som regel ikke borte med 1 - 1 1/2 uke av gangen. Syntes det er lenge jeg!!! Dere får kose dere skikkelig den tiden dere har frem til bebisen kommer :-)
Lilje74 Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Så fantastisk!! Forstår du er happy!! :-) Min kommer hjem på fredag. Da er det fem uker siden sist.... Han reiser også mye, men 5 uker er maks... og dette var siste turen hans så nå skal han bare være hjemme hos meg :-D. Må si du har vært tøff som har vært alene disse to siste månedene!! Selv er jeg snart 31 uker på vei nå og synes det begynner å bli tungt å være gravid. Gudskjelov for at han kommer hjem til meg og er her nå fremover! Stor klem,
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Ååååh, så deilig! Hadde ikke klart meg uten mannen min en dag tror jeg (hehe, kanskje en eller to da.. ;oP) Syns du er skikkelig tøff jeg, som har klart noen tunge måneder uten ham ) Regner ikke med å se nicket ditt her på et par dager da ;o)
banga Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2006 Nei det skal jeg love deg(-: Elste sønnen på 6 skal være hos pappan sin i helga så fra i morgen formiddag blir jeg nok fraværende, hvertfall til over helga(-: Mye som skal tas igjen(-: Det har vært en tøff tid men det har gått veldig greit. Blir nok kanskje verre når han reiser igjen allerede i slutten av mnd og ikke kommer hjem før Jul. Mulig vi tar en tur ned til han hvis alt går bra med babisen. Håper alle får like mye kos som jeg regner med å få i helga(-:
labbeliten- Aleksander har kom Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Hei Banga!! Har du snakka med Anne? Jeg tror nok jeg vet hvem du er! Håper du får en kjempefin helg!! Skal du til Tønsberg eller Skien? Hilsen ei på Tveteneåsen:)
banga Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2006 Hei Labbeliten! Nei er noen dager siden jeg snakket med Anne nå. Hvertfall hvis det er Anne Han det er snakk om. Åhh blir så nyskjerrig når noen vet hvem jeg er men jeg ikke vet hvem de er..... hmm håper Anne snart logger seg på MSN(-: Jeg skal føde på Tønsberg(-:
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 29. juni 2006 #9 Skrevet 29. juni 2006 Ååå...gled deg videre og kos dere masse når han kommer hjem! Snart er det bare tid til babykos =)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #10 Skrevet 29. juni 2006 Åhhh....du er heldig! Min er også mye borte og sist kom han hjem en dag for seint :-( Jeg fødte på natta....Uff får vondt ennå når jeg tenker på det, selv om det nå er mange år siden. Men gleder meg med deg :-) Lykke til!
labbeliten- Aleksander har kom Skrevet 29. juni 2006 #11 Skrevet 29. juni 2006 Joda, vi spilte 7-er fotball sammen på Nanset damelag for noen år siden. Annes barndomsvenninne. Gift med T.
Meggy B - har født! Skrevet 29. juni 2006 #12 Skrevet 29. juni 2006 Oj, det var lenge! Min kommer hjem i dag etter 5 uker borte...og det syns jeg er lenge nok. Han blir hjemme en god stund fremover heldigvis, men må ut igjen på samme rotasjon etterpå. Så jeg lurer på hvordan det skal bli med en baby i hus helt alene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå