Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk deres små de første skoene og hva slags merke/pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han lærte å gå rundt året.

kjøpte de i skobutikk, merket kalles skofus. kostet rundt 350 kr.

Det er mange fine sandaler også, vi har ett par fra umbro.

Skrevet

Vi har nett kjøpt Ecco sko til kr 499(men man kan godt kjøpe billigere alternativer altså!). Viktigste er at de har god støtte, men at de også er myke.

Skrevet

Han fikk sine første sko rundt året. Kjøpte Ponny-sko da, men har begynt å kjøpe sko hos Din Sko, der har de et kjempefint merke til de små som heter Rådis. De koster kun 120 kr, og er oppbygd inni og myke og gode. Kan anbefales på det varmeste! :o))

Skrevet

Jeg har kjøpt noen sånne myke tøysko på bla. hennes & maurits til jenta mi fra hun var ca 1/2 år. Hun syntes det var så gøy at jeg holdt henne i armene mens hun gikk. Hun fikk sine første skikkelige sko når hun var ca 11 mnd. De var nike og kostet 400 kr. Ellers har jeg kengaroo eller hva det heter fra en butikk i Sverige. Kosta 150 kr pga var halv pris. Hun har også adidas sandaler til 150 kr fra euro sko. Men nå er hun 13 mnd og står med litt hjelp og jeg kjøper sko på vanlige butikker bare de er myke og stabile. Trenger ikke koste flere hundre kr.

Skrevet

jeg har kjøpt ecco (kr499)sko til prinsessen. De begynte hun å bruke når hun var ca 11 mnd. Før det har hun brukt Hennes og Maurits sko til pynt, men når hun skal gå er det viktig med god støtte..

Skrevet

Gutten min har både sandaler og vanlige sko nå og begge er ecco. De kostet 499 og 449, men når det gjelder sko så ser jeg ikke på pris. Vet av egne erfaringer at gode sko er viktig.

Skrevet

Snuppa mi begynte å gå når hun var 9 1/2 mnd, er nå 12 mnd.

Hun har et par ecco sko og et par ecco sandaler.

Ecco sandalen måtte vi kjøpe fordi det var ingen andre sandaler som passet på grunn av at hun var så høy over vrista. kjøpte str 20. tror de kostet 399.( hvite med to borrelåser)

Ecco skoen kjøpte vi i Thailand i februar når vi var der på ferie, det var så billig, at vi tok sjansen på å kjøpe de, selv om snuppa ikke hadde begynt å gå.Det er akkurat samme som de har her hjemme, mørk rosa. Betalte knapt 200 kr, har sett de i butikkene her hjemme til 499. Kjøpte de i str 19.

Skrevet

Det kommer jo litt an på foten, hvilke sko som er best. Vi har en tulle med ganske bred fot og høy vrist - da kan jeg virkelig anbefale det svenske merket Kavat. Selges flere steder, men prøv andre butikker enn Din Sko. De skoene går seg utrolig fort til rundt foten og blir myke - og søte! Førsteskoene kostet litt over 400.

Skrevet

Vår lille gutt fik sko til jul, da var han 10 mnd. Han begynte å reise seg opp å gå langs bord og sånn da han var 9 mnd. Han fikk Ponny sko, og dem var helt greie dem.. Men han blei veldig klam på beina av dem. Nå har han gått i 4,5 mnd. Og bruker adidas jogge sko og ponny sandaler.. Jeg ble fortalt av fysoterapaut att det beste for små var å gå uten sko så mye dem kunne. Og de første skoene burde være så flate som mulig inni, ikke oppbygd i det hele tatt..

Skrevet

Jeg kjøpte geox sko til snuppa 499 er veldig fornøyd, ingen klamme føtter og de sitter godt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...