Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 har fått meg kjærest derrifra så lurer hvordan d er å bo der osv?? Nysjerrig sjø,hehe...
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Hei! Er ikke fra florø, men vurderer å flytte dit.... Samboer er født og oppvokst der. Hehe - dette ble du ikke noe klokere på Har du vært der eller?
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Jeg er fra Florø! Flyttet derfra når jeg var 7 år da, men har jo vært på besøk med familie noen ganger. Har ikke vært der på 4-5 år nå da, men forrige gang jeg var der så var det så innmari kjedelig der. Ingenting å gjøre på, og dårlig utvalg med butikker. Hele sentrum består av en lang gate. Så egentlig ikke ut som en by forrige gang jeg var der. Heller et tettsted. Men for all del, det kan jo ha endret seg mye på de siste årene, og det er jo mange som truves der. Jeg har familie som bor der enda, så det er tydeligvis fullt mulig å ha et lykkelig liv der! Hehe... =) Ta deg en tur på besøk til gubben din da, så finner du ut av hva du synes om byen ihvertfall! =)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 ja må vell ta meg en tur i løpet av sommeren når han kommer fra sjøen=O)) spennende me nye plasser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå