Gå til innhold

Jeg ble fridd til i går!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble fridd til i går..under en fantastisk romantisk middag...gikk ned på knee og gav meg en kjempe søt lekering.....slik rosa med glitter...

han hadde lagt planer hele dagen....

ble vekket og frakt inn i stuen...hvor over hele stuen var det masse hjerteballonger...og yndlingskaken min og jordær stod på menyen til frokost

så var det ut av huset med lillegutt...skulle levere han hos svigermor...men vi tok en tur opp i naturen og koste oss i solen med jordbær...

så buss til badeland....halvveis lukket der....deilig med litt fred og ro...og samtidig mye morro sammen

til slutt en av Bergens fineste resturanter.....hvor jeg fikk mye god mat...og så gikk han ned på knee....

Herregud så flott fyr jeg har endt opp med......Går bare rundt og smiler...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!!!!Hørtes skikkelig romantisk ut!"Åååå,sitter her å smiler fra øre til øre!Så kjempebra å koselig for deg :) :) Lykke til,å håper dere får det kjempefint ilag!!!!!

Skrevet

hei, GRATULERER MASSSE!!!

Så utrolig herlig og romantisk det hørtes ut! Må bare gjennta fra hun forrige "sitter å smiler fra øre til øre :))"

Lykke til videre!!

Skrevet

ja...gleder meg bare til å finne kjole nå.....vurderer å reise til england eller noe for å lete.....

Skrevet

Tusen takk...*smile masse*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...