Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde lagt minsten(1 mnd. gammel) i vogna utenfor for å sove. Han er ikke spesielt glad i vogna og begynte å grine ganske kraftig etter kort tid. Jeg hadde noen ting jeg måtte få gjort som å sette på poteter til middag osv. Jeg gikk frem å tilbake noen ganger å ga sutten, ikke det at det hjalp så mye han var fremdeles ganske hissig. Etter ca. 15-20 min. ringer det på døra, jeg går for å åpne, men der er det ingen, så hører jeg at noen roper navnet mitt fra verandaen. Jeg går opp og der står naboen min. Hun sier at hun lurte på om det hadde skjedd meg noe siden hun hadde hørt griningen og at hun fikk så vondt av å høre på at han grein.

Jeg kan skjønne det hvis han hadde grint i over en time.

Jeg kan jo ikke gå å bære på han hele tiden og han må lære å ligge i vogn. Jeg var jo ute å ga han sutten innimellom, men det så vel kanskje ikke hun. Jeg hadde dessuten ikke tenkt å la han ligge lenger uansett hvis han ikke sovnet snart, noe han da gjorde rett etter at hun hadde kommet.

Etterpå fikk jeg helt vondt i magen, en blanding av dårlig samvittighet og sinne over naboen. Jeg syntes det var å gå litt langt, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synest jeg ikke. Sier ikke at det du gjorde var "galt" da. Hun var vel bare litt redd for at det hadde skjedd deg noe?

Skrevet

jeg hadde i allefall syns det var rart hvis naboen min hadde dukket opp sånn... du vet da hva som er bra for gutten din, og siden nicket ditt er 3-barnsmor, så regner jeg med at du har litt erfaring også:)

Skrevet

Hvis hun kom fordi hun syns det var på tide å ta inn barnet så var det litt på streken, men hvis hun kom fordi hun var redd for at noe kunne ha skjedd med deg, så syns jeg det egentlig er ganske omtenksomt og koselig jeg da..

Jeg lå våken her om natten fordi nabojenta på 1,5 år gråt noe så vannvittig. Hun gråt i 25 min i strekk uten antydning til å roe seg i løpet av den tiden. Jeg fikk helt vondt.. Da hadde jeg lyst til å ringe på hos naboen for å sjekke om de var der/hørte henne. Ikke fordi jeg ville at hun skulle tie stille så jeg fikk sove, men jeg lå der og fikk alle disse tankene om at kanskje foreldrene hadde drukket og ikke hørte henne etc etc... Jeg gikk ikke, men hadde jeg gjort det så var det i så fall pga naboelig omtanke - ikke noe annet..

Skrevet

Du sier jo at hun lurte på om det var skjedd seg noe, så syns ikke det er rart i det hele tatt jeg. Han hadde jo grått i 15-20 min, så da tror jeg at jeg hadde ringt på¨selv jeg.

Lillesnupp her ligger ute hver dag, og jeg har vinduer opp så jeg hører henne.

Så her en dag for en stund siden hopper jeg i dusjen da hun lå ute og sov. Ikke hårvask, kun en kjapp dusj på 5 min. Idet jeg jeg går ut av dusjen og skal tørke meg, så ringer det på døren. Løper ned med håndkleet rundt meg, og åpner. Der står en nabo og og sier at lillesnupp gråter, og der ut som han har litt vondt av henne. Jeg er jo veldig glad for at han ringe på, han trodde kanskej jeg ikke hørte. får litt dårlig samvittighet med en gang, men hun kan jo ha grått i max 5 min da, siden dusjen min ikke tok lenger tid.

Men er ihvertfall glad for at folk bryr seg jeg, det kan jo ha skejdd noe:-)

Skrevet

Synes det er litt rart..hun hadde jo ikke trengt å gå vekk fra døren da om hun var redd for at det hadde skjedd deg noe...kunne jo ventet til du åpnet...

hadde noen gjort det med meg,hadde jeg ikke turt å la babyen sove ute...haddefølt meg overvåket....

Skrevet

Da min var 1 mnd lot jeg han aldri ligge å skrike, men så har jeg bare han også da. Det var mye jeg ikke fikk gjort første tiden, men det har jeg igjen for nå. Tenk om det var en rap eller noe han ville få opp - de klarer jo somregel ikke roe seg av seg selv med skriking, men det er meg. Helt rett av naboen din å melde fra dersom hun var bekymret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...