Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 I dag fikk vi telefon fra biomor, om at vi bare måtte ha stesønn noen dager ekstra, for hun hadde det litt tøft akkurat nå med de to minste barna... Vi pleier å ha gutten på 7 her så mye vi kan, og jeg synes han er en fantastisk gutt. Det som er problemet, er at jeg kan føde når som helst, og har det ganske tungt om dagen. Da mannen min sa at det kunne bli litt vanskelig å ha gutten mye ekstra nå pga det, eksploderte hun og sa at nå måtte vi slutte å bare tenke på oss selv, og gi henne litt støtte... Det er vel ikke jeg som er egoistisk her...? Vi har jo sagt at vi gjerne vil ha stesønn her som vanlig i denne perioden, og vi har ikke tenkt til å sende han hjem når vi skal på sykhuset, for da er han hos besteforelderene sine, så vi krever jo ingenting...
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Er ikke du som er ego, men biomor. Men når det er sagt, så har hun det kanskje litt ekstra tøft om dagen? Og kanskje dere kan få litt hjelp hos besteforeldrene før fødsel også? Jeg vet ikke, bare synes det er synd om ungen vil føle seg som en kasteball.... Huff, jeg er glad vi har en biomor som er normal i hodet sitt!!
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Uff, det skjønner jeg veldig godt... Det er ikke du som er egoistisk. Jeg er selv stemor til en på 3 1/2 år. Hun bor hos oss annenhver uke. Jeg har termin i september og da har biomor selv sagt at det er bare å si ifra så hjelper jeg... Å jeg ble så glad da hun sa det.. Vi kommuniserer veldig bra alle 3..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå