Gå til innhold

Har barnefar barn med flere?Hmm..litt hjelp:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barnefar flere barn som du vet om,og har du da evnt kontakt med moren til det barnet..Ditt barn og det barnet er jo da søsken...

Ville du tatt kontakt hvis du visste hvem hun var?bak hans rygg...og hun vet sannsynligvis ingenting om deg??

Skal ha barn med en som har en på 2 med ei,og en/ei som har blitt født/blir født i disse tider...Bor langt unna både di og far,og vet ikke hvem di er...men hadde sikkert klart å finne hun ene hvertfall..Har ikke hatt kontakt med han siden februar,og er ganske sikker på at han kommer til å la vær å kontakte meg mer..Men han tar ansvar for di andre to..

Dette ble et forferdelig rotete innlegg,håper noen skjønner litt av det....lurer liksom på hva jeg skal gjøre..både i forhold til di andre to mødrene og til barnefar......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da:-( Du har virkelig funnet en barnefar med sansen for ikkestabileforhold ser det ut som. Jeg ville tatt kontakt med dem, søsken er søsken, og det er jo fint om søsken kan få et forhold til hverandre!!

Lykke til;-)

Skrevet

og høre om de er interesserte i å holde kontakten med dere. Du kommer vel uansett til å føre om denne mannen som far for barnet ditt? Og hvorfor tar han ikke ansvar for ditt barn? Da kunne jo han ha sørget for søskenkontakten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...