Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Hei! For 7 måneder siden fikk jeg mitt første barn og for 5 1/2 uke siden fikk jeg en blødning, og trodde det var mensen som var kommet tilbake, men blødningen varte bare 1 dag, med litt småblødninger/blodig slim i 2 dager etter. Hadde ikke menstruasjonssmerter som jeg pleier. Nå har jeg igjen hatt en dag med blødning og blodig slim i ca 2 dager etter. I forkant av blødningen hadde jeg ømme bryst og stikninger i eggestokkene. Jeg lurer fælt på om dette kan være mensen? Er det bare litt annerledes og i ubalanse pga hormonene? Eller er det bare at kroppen forbereder seg på at jeg snart får mensen tilbake? Synes det er litt skummelt, og håper på svar hvis noen har opplevd det samme? P.S. Ammer fortsatt mye (også natt) da jenta mi ikke er så interessert i fast føde enda.
Northernlights Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Jeg fødte i oktober, og fikk mensen i april. Varte like lenge som en vanlig menstruasjon. Men så så jeg ikke noe til tanta før i GÅR! =) Ekkelt å vente og vente hver dag, på noe man ikke vet når kommer... Tror ikke det er noe galt med deg. Er nok bare kroppen som tuller litt før den kommer i normal rytme,. Med mindre du er gravid igjen, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå