Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei bare lurer på hvor mye malt dere bruker i grøten? og når startet dere med 2 grøtmåltider,eller startet dere med et grøtmåltid og et med middag eks most potet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter* jeg også. Lurer på det samme.

Skrevet

man skal kun gi en tskje malt om dagen...ellers kan beibisen få diare....

Skrevet

Hei. Jeg gir to teskjeer om dagen. Får en teskje sammen med et grøtmåltid. Hun har ikke fått diare av denne mengden. Noen ganger blander jeg litt i melka hennes også hvis hun er hard i magen.

Skrevet

her var vi oppe i 5 ts malt pr dag uten at det funka i det hele tatt, så det der med 1 ts om dagen er bare tull:) hver baby trenger nok forskjellig mengde, så her er det bare å prøve seg fram! vi bruker kun ca 60 ml sviskesaft om dagen og avføringen er kjempe fin hihi:) så det finnes altså andre alternativer!

Skrevet

her funker det best med 40-50ml sviskesaft=) nam nam..hehe usj..men hun liker det;)

Skrevet

Jeg gir det samme. Pluss ca en halv flaske sviskesaft pr dag blanda halvt om halvt med vann. Det syns hun er så godt, så da får hun i seg bra med væske på en gang :) Ellers blir det hard mage.

Skrevet

Hvor kjøper dere sviskesaft? Evt. lager dere selv? Er det en spesiell sviskesaft for babyer og småbarn?

Skrevet

de selger sviskesaft på butikken står ved babymaten..eller du kan lageden selv=)

bruker helst ferdig glassene jeg..koster 5 kr for ett glass...

Skrevet

bruker opp til 5teskjeer malt jeg...

den sviskesaften liker vi ikke her i huset...blir bare oppkast og gulping...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...