puttelutte Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Var barnet interessert i den nye maten? Vi har etter råd fra helsestasjonen prøvd litt forskjellig, fordi grøt ikke var særlig populært. Han griner egentlig på nesa av det meste. Var deres barn mer ivrige? Gapa de frivillig liksom? Vi må lure inn små skjeer når han åpner munnen tilfeldig. Ellers er den som en strek!
PMST Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 grøt var blææææ..men med en ts malt i gikk det bedre.. men middagslglassene til nestle...grønnsakspurre/potetpurre?...tror jeg de heter..de går ned på høykant..hun gaper og veiever med armene..kommer små hyl=)
Halloween-mamma Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Min gapte veldig og smattet fornøyd de første dagene han fikk grøt, så hadde han en uke eller to der han var mer tilbakeholden, og knep munnen igjen sånn som din.. Startet med grøten da han var litt over 5,5 mnd, og han hadde da vist interesse for min mat i godt over en måned allerede. Det min likte best i starten var fruktmos. Har vært skeptisk til middagsmat nesten hele tiden, men gulrotmos har stort sett alltid gått bra, spesielt den på glass..(Småfolk sin?)
Mamma til ei prinsesse Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Var veldig ivrig i starten for ca 1 mnd siden. Likte både grønnsakspuré og maisgrøt. Nå har interessen dalt betraktelig. Jobber for å få i prinsessa mer fast føde. Klarer ikke øke mengden noe særlig. Hadde håpet at hun ville sove bedre om natta, men det har heller gått andre veien. Prinsessa er snart 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Lagde litt grimaser i begynnelsen, men nå går det bedre. Passer på å lage grøten ganske tynn, og så blander jeg litt pure i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå